28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד כללי

מסתמן הליכוד ללא נציגות במוסדות הלאומים.

מבקר הליכוד שי גלילי בפניה ליו”ר מרכז הליכוד : הפעל את סמכותך לביצוע בחירות לליכוד העולמי באופן מיידי. המוסדות הציונים נערכים לקראת בחירות.

עצירת הבחירות לליכוד העולמי עלול להוביל למצב חסר תקדים שבו לליכוד ישראל לא יהיה נציגות.

ליכודניק מביא את המכתב המלא :

לכבוד ח”כ חיים כ”ץ,
יו”ר מרכז מפלגת הליכוד,
ירושלים

א. נ.,
הנדון: הפעלת סמכותך לעריכת בחירות פנימיות לרשימת
צירי סניף ישראל בועידת הליכוד העולמי ובקונגרס הציוני

מכוח סמכותי שבסעיף 131 לחוקת מפלגת הליכוד, הנני לפנות אליך בדברים הבאים:

1. לפתחי הגיעו מספר תלונות של חברי מפלגה, שלפיהן אינך מפעיל את סמכותך כיושב ראש מרכז המפלגה לשם קיום בחירות פנימיות לקביעת זהות רשימת הצירים של המפלגה בועידת הליכוד העולמי ובקונגרס הציוני (שעה שכבר פורסם מועד בחירות אשר בוטל ללא כל הסבר).

2. כידוע, עד לאחרונה היה קושי לבצע בחירות פנימיות במרכז המפלגה לאור מגבלות תקנות שעת חירום (נגיף הקורונה החדש – הגבלת פעילות), תש”ף-2020, ואולם, כיום (ובעיקר לאחר שכבר פורסם מועד ותקנון לעריכתן) הדבר ניתן לעשייה, בהתחשב גם בסד המועדים הקצר שנקבע מצד יו”ר ועדת הבחירות של הליכוד העולמי, השופטת (בדימוס) שרה פריש, לשליחת רשימת הצירים מטעם מרכז המפלגה לועידת הליכוד העולמי ולקונגרס הציוני.

3. יובהר, כי עצם ביטול הבחירות הפנימיות שנקבעו ואי עריכתן כעת, עלולה להביא לכך שחברי המפלגה יאבדו את זכותם החוקתית לבחור ולהיבחר למוסדות הליכוד העולמי ולקונגרס הציוני (הצפוי כבר להתכנס בהמשך השנה). בנוסף, יהא בכך כדי לרמוס את יסודות הדמוקרטיה הפנימית של המפלגה ואף להביא למצב דברים שמפלגת הליכוד בישראל לא תשלח נציגים נבחרים לקונגרס הציוני (עת היותה המפלגה הגדולה בכנסת ישראל).

4. לא בכדי, העניקו הוראת החוקה לטובתך את הסמכות לקביעה ולעריכת בחירות פנימיות במרכז המפלגה בעניין זה, ואין זה ברור מדוע בוטלו הבחירות (שכבר פורסמו ונקבע מועדן) באופן העומד בסתירה להוראות אלה ולעקרונות הדמוקרטיים במפלגה.

5. אשר על כן, ולאור המוטעם לעיל, אבקשך לפעול בהתאם להוראות החוקה ולהפעיל סמכותך על אתר – בדרך של עריכת הבחירות לעיל ללא כל דיחוי נוסף, וזאת לצורך מימוש זכותם הדמוקרטית של חברי המפלגה לבחור ולהיבחר לועידת הליכוד העולמי ולקונגרס הציוני. אבקש תשובתך למבוקש בהקדם האפשרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביומן שורבט שמו של דודו יהלומי בטעות

הצעה להצעת חוק : שעון עצר לפרסומות

אלי חזן

שר האוצר ישראל כץ בביקור ביקנעם

Arik Ziv

ביבי תהיה גבר תתנצל

אריק זיו ויזר

*הליכוד זה לא ‼️רק יש”ע*

משה סבח

“אנו רוצים נציג ולא מוצג” – ראיון עם דוד אבבה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן