18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

מספיק עם הפצת השמועות

לא נעים לדבר פוליטיקה, כאשר הד רעם התותחים ברקע, ריח הטחב של המקלטים באפינו וכולנו מאוד ממלכתיים אבל השאלה לפעמים, מה צריך לומר ובמעוד מועד לא מה נעים.

 


הדבר נכון שבעתיים בתקופה כזו, כאשר יושב ראש התנועה עסוק בצרכי עם ישראל והמלחמה ואין פנאי לעסוק בפוליטיקה פנימית, מצב המאפשר למפיצי השמועות להפיץ שמועות כאוות נפשם. על כן לעניות דעתי יש צורך, גם עכשיו, לדבר פוליטיקה.

 

דחיית הפריימריז זו אופציה לגיטימית יש לדון להתווכח ולקבל החלטה ומן הראוי שהחלטה תתקבל בהקדם ותימסר לכלל המועמדים מתי המועד הסופי – וועדה מסדרת לא יקום ולא יהיה בתנועתנו!!!
אני מניח שזו דעה מוסכמת, על כולנו, חברי התנועה ופעילי השטח, מוטלת החובה לומר זאת בצורה ברורה וחד משמעית.

לחברי הליכוד יש קול ומן הראוי שהקול הזה יישמע, בחרנו להתפקד למפלגה יהודית לאומית ליבראלית וגם דמוקרטית – תנועה שתפארתה בכך שלכל אחת ואחד יש את הזכות ויכולת  להביע את דעתו בצורה גלויה וחופשית, תנועה המקיימת בחירות ושמתפקדיה מעמידים נבחרת מעולה, מאוזנת ומייצגת את עם ישראל.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מקבל את תמיכת כולנו!!! מרגע שהתקיימו הבחירות ונודעו התוצאות גם המתחרים מלוכדים מאחוריו.

לכולנו ברור שאנו תנועת שלטון וראש הממשלה מטעמנו הוא ראש הממשלה של כלל עם ישראל וכך ראוי שיהיה.

כבוד ראש הממשלה הינו  גם יושב ראש התנועה תפקיד המחייב יחס הוגן ושווה לכל אחת ואחד מהחברות והחברים בתנועה, מחייב יחס הוגן לכל אחת ואחד מהמתמודדים בפריימריז הקרבים ובאים בעזרת ה’ לאחר שנצליח להשכין שקט ולהכניע את הטרור.

אני מאמין בלב שלם במנהיגותו של נתניהו וברור לי שלא יעלה על הדעת שיושב ראש התנועה יתערב בבחירות הפנימיות לטובת אחד המועמדים או אחת המועמדות, זו שמועה שיש להפריח אותה מיסודה.

 

לא נעים לדבר פוליטיקה כשהאזרחים במקלטים וגם אני תחת צו 8

אבל

הפריימריז הרי בכל מקרה יתקיימו בסופו של דבר ועלינו להשמיע את הדברים חד ורהוט, השמועה הזו, שראש הממשלה, יושב ראש התנועה שלי ושל כל חבר אחר, יושב הראש שלי ושל כל מתמודדת ומתמודד נוספים יתערב ויציע הצעות לטובת תמיכה במועמד כזה או אחר זו שמועה שלא תעלה על הדעת.

הרי אין דבר חסר יושר בבחירות מאשר התערבות של יושב ראש התנועה של כולם לטובת מועמד כזה או אחר אני דורש ממפיצי השמועות האלו לחדול מהספין הזוועתי הזה!

יושב ראש התנועה, שכולנו בחרנו וכולנו מיישרים קו ומלוכדים מאחוריו, יושב ראש התנועה שכולנו נפעל בכדי שימשיך לכהן כראש ממשל ישראל, נושא בתפקיד ממלכתי ומקפיד להתנהל בהגינות, ביושר ובהתאם לחוקה ולשכל הישר.

אמנם מובן הצורך של ראשי המטות של מתמודד כזה או אחר להפיץ שמועות כאלו וליצור מומנטום לטובת המועמד שלהם אבל חברים, כאשר אתם מפיצים שמועות כאלו, כאילו יושב ראש התנועה יסגור דילים לטובת מועמד מסוים אתם פוגעים בכולנו, פוגעים בראש הממשלה ופוגעים בהתנהלות  התקינה של מערכת  הבחירות.

אני דורש מהפעילים לגלות אחריות להתאמץ לשכנע בוחרים וקבוצות ולחדול מיידית מהפצת שמועות חסרות שחר כאילו יושב ראש התנועה סוגר דילים או מציע אתנן תמורת תמיכה במועמד מסוים.

חבל שבמקום לעסוק בקמפיין בחירות לגיטימי עוסקים במטה מסוים בהפצת שמועות חסרות שחר וחסרות הגיון.

 

 

אנחנו נמצאים בפוליטיקה בשביל האנשים השולחים אותנו לייצג אותם ולמען טובתו וזכותו של כל פרט ופרט בחברה בישראל בואו נגלה אחריות ובגרות ובעיקר דוגמא אישית וננהל מערכת בחירות פנימית הגונה ככל האפשר – מספיק להפיץ שמועות.

עמיחי גרינולד – 302



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדמסו אללי מציג : מעולה לעולה כוחנו יורד

אריק זיו ויזר

הנחילים מקדימה : עכשיו אבי דיכטר בדרכו לליכוד

אלי חזן

הדרום החם בליכוד

אריק זיו ויזר

שוקי אוחנה מגבה את ראש הממשלה על המהלך

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן

מקומון בחדרה: פעילי הליכוד תמכו בצדוק!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן