25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מסך עשן פוליטי

בסוף, העשן צריך לרדת מבין השניים.  אין הרבה תבונה בהמשך המשבר הזה. בטח שזה לא תורם למפלגתנו מול הציבור


הציבור עייף מהספינים שעפים חדשות לבקרים על חשבונו.  בגלל אינטריגות פרסונליות.  או בשל כשל התנהלותי כזה או אחר.  הערכה אישית או מאוויים פרטיים שלי שבין נתניהו – כ”ץ:  בסופו של יום שניהם יסתדרו ויחזרו לעבוד ולשתף פעולה אחד עם השני.  כך אני באמת רוצה להאמין.  צר לי על אותם מחממי גזרה כיוון שלא פוטש ולא פונצ’ בננה.

לאחרונה התקיימו שינויים בלשכת ראש הממשלה שמינה את יואב הורוביץ שבינתיים לא מצליח לתעל נכון את העניינים ולבלום משברים במקום לעצור אותם.  אצל שרן וצורף זה לא היה קורה!   גם במשרד התחבורה התמנתה מנכ”לית חדשה שנכנסה לתפקיד.  הורוביץ היה צריך להתנהל מולה ולעשות הכל כדי למנוע את המצב שנוצר.  בתוך כל זה נכנס בתווך המשבר הפרסונלי בין האישים נתניהו וכ”ץ.   וכן הדרישות והעתירה של חברי המזכירות שמשחקת תפקיד בספינים שרצים בתקשורת בעיקר כשלא יודעים איך להתנהל ולתעל את הדברים.

טבעי שישראל כ”ץ רואה את עצמו כמי שמתאים יום אחד מהימים להפוך לראש ממשלה ביום שבו נתניהו יחליט שזהו זה או שהעם החליט זאת.   אין כאן שום אמירה חתרנית כמו שכמה פעילים גרופים (מעריצים)  מציירים או כמה חברי כנסת ושרים שחותרים לתפקיד רם אומרים בתקשורת.

במהלך השבת הגיע ח”כ דוד ביטן המשמש גם כיו”ר הקואליציה לשבתרבות בעיר מודיעין שם התייחס למשבר השבת וליחסים המתוחים בין ראש הממשלה נתניהו ולשר התחבורה והתשתיות והממונה על תיק המודיעין ישראל כ”ץ.  בדבריו אמר ביטן בצורה ברורה שאין לשר כ”ץ קשר למשבר שנוצר מול המפלגות החרדיות והעבודות השבת ברכבת ישראל.   ח”כ ביטן ציין שאכן יש משבר אימון בין השר כ”ץ לבין רוה”מ נתניהו אך פיטורין הן בהחלט לא הפתרון.  השניים צריכים להידבר ביניהם ולהגיע להבנות בתוך החדר וזה עדיין אפשרי.

ניכר שבאופוזיציה מנסים לרכב על גלי המתיחות והמשבר שנוצר בעניין השבת ומבקשים לגזור קופון משלהם.  בעיקר מפלגת יש עתיד של “יהיר לפיד”. מעניין שבהודעה המשותפת בין מפלגות האופוזיציה הם בחרו שלא לכלול את הרשימה הערבית המשותפת.  מכל הדרמה אי אפשר להתעלם מהסיעות החרדיות בעיקר יהדות התורה וגפני שגרמו בלא מתכוון וברשלנות גדולה לחילולי שבת בשל עסקנות פוליטית קטנה ומשיכה בחוטים של התקשורת החרדית שעושה ככל העולה על רוחה מאז שאין דמות רבנית סמכותית גדול דור שיודעת לעצור בזמן את המשברים שנוצרים.

עורך האתר אריק זיו אמר בטורו הפוליטי על הסיעות החרדיות “דומה שאנחנו נכנסים לעידן חדש ישן שבו יש תחרות : מי יכופף את הממשלה? זאת תחרות שבכל תקופה מאיצה את השנאה לחרדים”.   הבעיה שהן לא לומדות את הלקח.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי המנהיג אשר לו מייחל השמאל

אלי חזן

אז למה לי פוליטיקה עכשיו ?

אלי חזן

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

לבטל את חוק הספרים עכשיו!

Gilad Trugbild

למה שוק התקשורת בישראל כל כך ריכוזי?

אריק זיו ויזר

כל זאת לא חדש לנו, בסרט הזה כבר היינו ואפילו יצאנו בהפסקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן