32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מכתב ליואב בלום/מאת:גדעון אריאל

 לכבוד מר יואב בלום, שלום וברכה! קיבלתי מכתב ממך בדואר, אך מכיון שלא השארת שום דרך התקשרות, אני נאלץ להשיב לך באמצעות ליכודניק.
054-5665037
[email protected] 

פתחת את מכתבך לכל חברי הסיעה והמכותב לכל חברי המרכז (למרות שכנראה הוא הופנה לשני ח"כים שנקבת בשמותם ומספר לא ברור של חברי מרכז המחזיקים לכאורה בדעותיהם) בקריאה "תנו לראש הממשלה לעבוד!" אני אומר: ברצון! ובלבד שזה יהיה בכיוון הנכון, ושלא יעבוד… עלינו… אדוני מר בלום, איך אתה מתחיל מכתב במילה "לכבוד" ומיד כותב "השתגעתם" ו"נפלתם על הראש"? זה לא נראה לי ביטוי של כבוד. אתה צודק, ואין עוררין, שהמשימה העיקרית שעומדת בפני מדינת ישראל והעומד בראשה היא האיום האירני. אני אף חושב שהמעטת בסיכון. אם לא ינוטרל איום זה, אנו לא נתעורר כל יום בידיעה כי "משוגע או משוגעים" מאיימים עלינו – הרי זה המצב עכשיו וכך היה מאז ראשית הציונות, ואף מתחילת גלותנו. לדעתי וחרדתי, אם לא יצליח ראש הממשלה במשימה זו, פשוט לא נתעורר. אבל פנייתך התמוהה לחברי הכנסת דנון וחוטובלי, שכביכול לא מבינים את זה? חוטובלי הדוקטורנטית, החברה בין היתר בתת-הוועדה לעניין הכרזה על שעת חירום? או ח"כ דנון, החבר בוועדת החוץ והבטחון, וראש ההנהגה העולמית של תנועת בית”ר? חושבני שהם מבינים ומבינים, יותר טוב מאדוני. ואני תוהה – מדוע אתה חושב שקיומו איום על ישראל, או כל משימה לאומית, מצדיקה הפיכת כל חברי הסיעה ואולי אף כל חברי התנועה לחותמת גומי? אני למדתי שבדמוקרטיה זכותו ואף חובתו של כל אזרח וכל שכן כל שליח ציבור הוא לחזק בעלי תפקידים העושים נכון בעיניהם, לבקר אותם כשהם טועים לדעתם, ולהתריע לבל יגלשו למחוזות בעייתיים. המדיניות שאתה רומז לה – תמיכה וחיזוק ההתיישבות ביהודה, אם נקרא לילד בשמו – לא צריך לסתור הצלה מיד הצורר הפרסי. יש בינינו שחושבים שעמידה איתנה על זכותנו בארץ היא היא הערובה להצלחה בגזרות אחרות, למשל. שלא לדבר על צעדים תמוהים שעלולים להיות בכי לדורות מבחינה בטחונית, לדוגמא, ויתור חלילה על חלקי הארץ. מר בלום היקר, אני סומך על ראש הממשלה. יש לו יועצים טובים, יש לו סיעה מצויינת. ויש לו גם לחצים מפריעים המנסים להטות אותו מהאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. הבה נתמוך בו ונחזק אותו לבל ייכשל וייכנע לתכתיבים אלו. בברכה גדעון אריאל חבר מרכז, סניף מעלה אדומים (אימייל וטלפון שמורים במערכת)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי יהיה איש השנה בליכוד?

אריק זיו ויזר

נאום פתטי ומצער של יו"ר האופוזיציה גברת ציפי לבני בטקס השבעת הממשלה החדשה.

אריק זיו ויזר

בא אדם הגון ומטיח אמת פשוטה בפנים /מאת:שבח שטרן

אריק זיו ויזר

להזכיר ולא להשכיח /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

האם גבי קדוש יתמודד לראשות העיר באר שבע ?

אלי חזן

השר שטייניץ : "יש חשיבות לתכנון ולעומק"

אלי חזן
דילוג לתוכן