23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מכתב גלוי לנוני מוזס

מישנה: אם מה שאומרת ציפורה לבני הוא נכון, העיתון שלך פרסם ידיעה שקרית, או בלשונה "מנותקת מהמציאות, ומשוללת עובדתית". ואם העיתון שלך פרסם ידיעה נכונה בנושא, הרי שציפורה מוציאה דיבת העיתון שלך רעה

כמנוי על העיתון שלך יש לי המון טענות. בעיקר בגלל שהעיתון נראה כמי שוויתר על האמת אם היא מתנגשת עם האג'נדה הפרסונאלית שלך. לא קשה לזהות את הסיקור העוין (לא מהיום) של ידיעות-אחרונות נגד ראש הממשלה נתניהו, ואת הפרגון לכל מי שניצב מולו או מלכלך עליו.

הפעם ניצבת מולו ציפורה לבני שהיא- למרות ההשקעה בתדמיתה- טלית שכולה רבב. אפשר לכתוב הרבה על הבינוניות המאפיינת את ביצועיה. אפשר לכתוב על גניבת המנדט ממפלגת האם, ובגידה במצביעי הליכוד. אפשר להזכיר מדי פעם את הניצחון הבעייתי שלה בפריימריס בקדימה, ואפילו על היחס האמביוולנטי שלה לכללי המשחק הדמוקרטי. שורות אלה עניינן תגובתה ל"חוק האברכים". תגובה שיש לה קשר עם העיתון ידיעות-אחרונות.

ציטוט: "מלשכתה של לבני נמסר כי לבני סירבה לדרישות המפלגות החרדיות, הן מבחינה תקציבית והן מבחינה מדינית. כל אמירה אחרת מנותקת מהמציאות ומשוללת עובדתית" (ישראל היום / 28.10.10).

מר נוני מוזס.

אם מה שאומרת ציפורה לבני הוא נכון, העיתון שלך פרסם ידיעה שקרית, או בלשונה "מנותקת מהמציאות, ומשוללת עובדתית". ואם העיתון שלך פרסם ידיעה נכונה בנושא, הרי שציפורה מוציאה דיבת העיתון שלך רעה.

בתאריך 23.10.08, הכותרת הראשית בידיעות-אחרונות הייתה:

"המרוץ לממשלה- יו"ר קדימה מוכנה לשלם יותר" מתחת היה כתוב:

"לבני לש"ס: קחו מיליארד שקל".

 

אחת משתיים: או שהעיתון שלך פרסם ידיעה שקרית (מה שאני לא מאמין!), או שציפורה מנצלת (שוב, ושוב, ושוב) את זיכרונו הקצר של הציבור, כדי להציג את עצמה במצג שווא. מאחר והעיתון שלך חייב אמת לקוראים, אני סבור שנכון תעשה אם תעמיד את השקרנית במקומה, או שתפרסם הודעת התנצלות לפרסום שגוי.

בכבוד רב.  נרי אבנרי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למי מתגעגע רוני דניאל /כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מאמר שאסור לכתוב / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

נתניהו הציע- רבין סירב

אלי חזן

מתי גולן ואני באותה כותרת

אלי חזן

יוסי שריד – חמקן פוליטי? חללית חמקנית פוליטית

אלי חזן

נתניהו- פרס: מצא את ההבדלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן