20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מכון ז׳בוטינסקי – עטרת ראשנו

עובד קראוס על יוסי אחימאיר ועם עצות לנבחרי הליכוד וגם על עו”ד איתן ארז 

 

קודש הקודשים של עמנו, נמצא דווקא בתל אביב. מכון ז׳בוטינסקי הוא ללא ספק המפלט האחרון השומר ומשמר את ערכי העם הרוויזיוניסטי.

זאב ז׳בוטינסקי, ראש האומה שלנו, הוא האיש שהפך את הרוויזיוניזם מרעיון – לעם. עם יהודי מובחר וייחודי הנבדל מעמים אחרים, כמוהמפאיניקים הסוציאליסטים למשל.

לצערנו, מורשתו ודרכו – נעלמים בצידי הדרך של החיים כאן. בשלטוננו הלא ממומש, הזנחנו את ההיסטוריה שלנו. עם המזלזל בעברו – לא יהיהלו עתיד.

על שימור המסורת אחראי איש אחד – יוסי אחימאיר. המנכ״ל של המכון שאלמלא הוא, לא היה מכון ולא הייתה מורשת.

בכוחותיו ובמלוא זמנו, עוסק אחימאיר יומיום במלאכת הקודש הזו של שימור מורשת עמנו, כאילו היה סופר סתם הכותב ספרי תורה.

את ביקורי השרים והח״כים במכון ניתן לספור על אצבעות יד אחת. גם עזרה – בקושי באה.

במקום להעמיד את מכון ז׳בוטינסקי על ראש שמחתנו, לפארו, להטביע אותו בתקציבים ובאמצעים – אנו מניחים לאחימאיר להיאבק לבד על שמירתהגחלת.

ישראל כץ – המכון חשוב מהמזכירות!

מירי רגב – חזון ז׳בוטינסקי הוא עטרת התרבות!

צחי הגנבי – אמך לא ישבה בכלא הבריטי לחינם!

גילה גמליאל – השוויון החברתי הוא ז׳בוטינסקי!

חיים כץ – זו הזדמנותך לתיקון על עברך!

אורן חזן – במקום לפקוד את הצל, הנח על שולחן המליאה הצעה לשנות את שמו של שדה התעופה לז׳בוטינסקי!

אם כל אחד מאלו וגם השאר יעשו בכל יום 10% ממה שעושה יוסי אחימאיר למען שימור מורשת עמנו – זו תהיה גאולה אמיתית.

 

 

תחנת הרכבת על שם סטבסקי ורוזנבלט

40 שנה למהפך ולצערנו אנו עדיין אינם חשים בו דיו. רחובות רבים נקראים עדיין על שם פושעי מפא״י וחילות מפא״י ואילו גיבורי העם שלנו כלואיםברחובות קטנים.

איך יתכן שבערים הגדולות אין שדרה ענקית על שמו של אב״א אחימאיר?

ישראל כץ חונף דרכים ומחלפים רבים, ובעיקר באזורים בהם היו גדולי פשעי מפא״י. זו ההזדמנות לתקן: קרא לאחד המחלפים או לאחת מתחנותהרכבת על שם שמיר, בגין, מרידור, איתן לבני ואליהו גלעדי.

ובכלל, האם יש לכץ האומץ המוסרי, לזכר ימי ילדותו במושב, לקרוא לתחנת הרכבת בתל אביב על שם סטבסקי ורוזנבלט? אם יעשה זאת, ייהפךמבחינתי למועמד ראוי ורצוי לראש הפירמידה.

 

 

עו״ד איתן ארז – לליכוד!

זה קרה באחד מימי הקיץ של 1995. מישהו החליט להוציא דיבתי בעיתון מעריב, אני לתומי התקשרתי לעורך המדור כדי שיתנצלו וימחו את העוול- אך גולגלתי בזלזול מכל המדרגות.

עד שאחד מחבריי המליץ לי בחום לגשת לעו״ד איתן ארז. כך עשיתי ושעה משליחת מכתב התראה שלו – הכתב שהוציא את דיבתי הופיע בביתימבויש ומתחנן על נפשו…

מאז היו עוד לא מעט תיקים בהם חזיתי בפלא הזה שמצד אחד מכיל בתוך ראשו המבריק את כל ספר החוקים ומצד שני יודע איך לייצרבאסטרטגיה מבריקה את התוצאות הטובות ביותר.

אתם וודאי קראתם עליו בתיקי הפירוק של אלי רייפמן וענבל אור. מומחה פירוקים, אימפריה של איש אחד, אולי עורך הדין הטוב בישראל שהדגלהחשוב ביותר שהניף זו המלחמה בשחיתות.

בימים בהם המערכות המשפטיות בישראל נמצאות בשפל מסוים, מקננת בי תקווה כי יום יבוא ולישראל יתמנה שר המשפטים, איתן ארז. היחידשיכול להחליט החלטות, לחתוך בבשר החי ולעשות סדר בעניינים – ללא משוא פנים וללא מורא.

הלוואי והיה ראש הממשלה מרים הכפפה ופועל לצירופו של עו״ד איתן ארז לליכוד. כשזה יקרה, אולי ייפלטו כל מיני טרמפיסטים צלופחים שמנסיםלהאדיר בפומפוזיות את הכלום שלהם על גבה של התנועה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה עומד מאחורי חוק הספרים

אריאל אילוז

העשייה, הבחירות וההסברה

אלי חזן

להמשיך בדרך הליכוד

אלי חזן

פרשת במדבר : חשיבות היחיד בעם ישראל

אלי כהן

לפעול בנחישות נגד פורעי החוק ביצהר

אלי חזן

קנוניית השמאל והטירור הבינלאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן