23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מי לא רצה את המנדט ה32 לליכוד

בליכוד השלימו שכרמל לא יהייה חבר כנסת למה ?

כשבדקתי את התוצאות שלנו באור יהודה גיליתי משהו מוזר, כמעט בכל הקלפיות קדימה קיבלה בין 2 קולות ל-20 קולות ולמה מוזר? כי בקלפי אחת מספר 9 שמה, קיבלה קדימה 148 קולות . מכל הקלפיות שיש בעולם קדימה מקבלת 148 קולות, איך מה מי! פתאום, העיניים שלי רואים ליד את המספר 0, הרמתי את האקסל למעלה לראות מי קיבל 0  מחל.  רבנו של עולם  זאת הקלפי של אבנר שרוף ליכוד  ובושה לשאול אותו!

יצרתי קשר עם מנהל מטה הבחירות שלנו וסיפרתי לו. אחרי שבדק חזר אלי ואמר לי שרבקה אביב היא  שהייתה נציגתנו בקלפי והיא חתמה בפרוטוקול ש148  הקולות הם של הליכוד. שמחתי ומיד שלחתי אס אמ אס לשר גדעון סער, שמכהן כנציג הראשי של הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית ששלח אותי לסגנו ח”כ אופיר אקוניס ששלח לי אס  אמ אס חזרה טופל. עובר יום וכל ראשי הסניף בודקים שוב את התוצאות באתר וועדת הבחירות וכלום, שום דבר לא השתנה ושוב נשלחים אס אמ סים לאקוניס אבל אופס שום תשובה חזרה התקשורת, מתה.

כשאני שואל את חברי נו יצרתם קשר עם אוקוניס ? הם אומרים לי איציק נראה לנו שאין לו רצון לטפל בנושא. אני לא מאמין! מה ז’תאומרת, אלו הקולות של הליכוד ואף קראתי בליכודניק, שבעוד מקום התבלבלו וצירפו קולות של הליכוד לקדימה ואם יעשו בדיקה מעמיקה מי יודע אולי כרמל שאמה יכנס.

נתנו לי את הנייד של העוזר של אוקוניס, שאמר לי,  “אין שום בעיה אני אדבר איתו ותקבל תשובה ממני .  אבל גם העוזר של אוקוניס נעלם כמו הבוס שלו.

אתמול שישי שאלתי את מנהל מטה הבחירות  נו זה הסתדר? ענה לי שהוא דיבר עם אוקוניס שאמר לו שלא צריך לערער ממילא זה לא ישנה כלום. מנהל המטה אומר לי  זה משנה אני רוצה שבאור יהודה יהיה כתוב שהצביעו 5265 קולות לליכוד ולא פחות מזה .

לסיום מר אוקוניס , תמיד אמרו לנו בליכוד שכול קול חשוב וצריך להילחם עליו ואם זה לא היה חשוב לא היינו עובדים כמו חמורים כדי שגם אתה תיכנס לכנסת אמנם לא בחרתי בפריימריס בכרמל שאמה וגם לא באורי פרג’   אבל כשאני עובד בבחירות הנשמה שלי עובדת  בשביל כולם.

כתבתי זאת בתקווה שעד יום רביעי זה יתוקן ושאתם גם תבדקו מה קורה אצלכם כי אני בטוח שיש טעויות  שיכולים להוסיף עוד מנדט שמן הסתם ירים את המורל אצל הליכודנקים כי בפייסבוק לועגים לנו וכותבים נכשלתם!

איציק דדוש – מנהל מטה יום הבחירות אור יהודה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא, אני לא יכול “להשתנות”

אריק זיו ויזר

גשם גשם בוא,וכולנו עם ביבס ורגב

אילנית בן ימין

ברקת מניה בטוחה

מתגעגעים לאוסנת מארק

עינר אביב

יש רווח בתמיכה ברפורמה

אריק זיו ויזר

כולם מספרים שחם בחיפה

אלי חזן
דילוג לתוכן