32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אברהם פריד

מי זכאי לדירה?

סיפור מהחיים.

בכהונתי הראשונה כסגן ראש העיר הייתי ממונה על תיק הבנייה והאכלוס, בבנייה עשיתי דווקא חייל וזאת בזכות הגיבוי של שר השיכון והבינוי אריק שרון ז"ל, למרות שרדפתי אחרי החברה מ"איטרא  קדישה", בגילוי עצמות של אבותינו באתר הבנייה של "בנה ביתך" , נאבקתי גם עם "ראשות העתיקות" שבגילוי כל שני אבנים מחוברות הכריזו עליו כאתר המחייב "חפירות הצלה" מימי בית ראשון לפחות, שהבריחו קבלנים ויזמים.

 

 

בתפקידי הנוסף כנציג העיר בנושא אכלוס עבדתי מול ציבור חסר אמצעים שזכאותו לדיור ציבורי השתנתה חדשות לבקרים על ידי הממשלה ולא תמיד בידיעה מראש…..

 

לא אשכח את אותה אם צעירה וחד הורית שביקשה לממש את זכאותה לדיור בהמתינה כשנתיים לדירה שתתפנה אך נאלצה לשוב על עקבותיה כי בינתיים שינו את הזכאות ועדכנו בצורך לשני ילדים במקום האחד שיש לה, אישה זו שלא ויתרה וחזרה לאחר שנה עם ילד שני כדי לגלות שהחוק לקביעת זכאות שונה שוב ל 3 ילדים, בניגוד לאותה אישה אמיצה ועקשנית שגם הפעם לא ויתרה וזכתה לדירה לא לפני שהתעקשה להביא לעולם את הילד השלישי! "יעני" לעמוד בקריטריונים!

 

למה יש לי הרגשה שחוק לפיד החדש שיאפשר זכאות והנחה בדיור להורים של לפחות ילד אחד ישתנה בהמשך לצורך בשניים ושלושה ילדים……?

 

כמו לאותה אישה ששינו לה את החוקים שנאלצה להביא 3 ילדים לסירוגין על פי הקריטריונים שהשתנו!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דלק הלוואה וחיסכון

פריימריז במלחמה

אלי חזן

שבוע של חגיגות

אלי חזן

שבוע של חגיגות

אלי חזן

שבוע של חגיגות

אלי חזן

ארנונה למתים

אלי חזן
דילוג לתוכן