22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

מי באמת עומד מאחורי מחאת מחירי המכוניות נגד שר התחבורה?

התוכנית לילה כלכלי חשפה מעט אך הרבה בתוכניתה אמש 




האמת נחשפת: מנכ"ל חברת "אובר" הגיע אמש (ג') ללילה כלכלי והצליח להסתבך בתשובותיו מול המצלמות. יוני גריפמן, מנכ"ל החברה, התייחס לשמועות לפיהן החברה שבראשותו עומדת מאחורי הקמפיין נגד שר התחבורה ישראל כץ – "גם לי שר התחבורה חייב כסף". מדובר בקמפיין פייסבוקי שהצליח לגייס לשורותיו כ-20 אלף לייקים. לאחרונה נפוצו טענות כי הוא נועד לשרת את חברת "אובר" כדי להפעיל לחץ על השר כץ לספק לחברה היתרים לפעול בישראל. בראיון לתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, הכחיש המנכ"ל כי החברה עומדת מאחורי הקמפיין, אבל אמר כי "יכול להיות" שיועציו קשורים בקמפיין זה. כאשר נשאל ע"י המגיש דב גילהר, האם יהיה מוכן להגן על טענתו בבדיקת פוליגרף, התחמק שוב ושוב – חמש פעמים.

החדשות הטובות הן שהמחאה המזוייפת הצליחה דווקא לסייע לשר כ"ץ שבימים אלה מסיים את החקיקה על חוק שירותי הרכב שצפוי לפתוח את ענף הרכב לתחרות בפעם הראשונה. ברגע שהחוק ייכנס לתוקפו מחירי המכוניות, הטיפולים במוסכים והחלפים יוזלו בצורה משמעותית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתוך אתר הארץ : עמית קרביץ על מרסל רייך רניצקי

אלי חזן

הפגנה גדולה אמש למען שחרורו של עודה טראבין

אלי חזן

אופצית ממשלת חרום?/מאת יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

"רפורמה מוצלחת בסלולרי – זו לא סיבה מוצדקת להקמת מפלגה חדשה"

אלי חזן

שתי גדות לירדן/מומלץ הגיע במייל

אריק זיו ויזר

מכתב דרישה ממנכ"ל מד"א אלי בין לחזור בו מהסרת סמלי המגן דוד מהאמבולנסים מאת: ליאור בן עזרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן