27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מישאל בן עמי המועמד של הגליל והעמקים

הרכש החדש / ישן של הליכוד, ד”ר מישאל בן עמי, 30 שנה פעיל בליכוד, מתמודד מוביל של מחוז הגליל והעמקים.

ד”ר מישאל בן עמי פעיל בליכוד במגוון רחב של תפקידים כבר 30 שנה. רבים מכם מכירים אותו ויודעים שמדובר באיש של עשייה, שתרם רבות למדינה ולמפלגה ומאמין גדול בדרכם של בגין וז’בוטינסקי. לאחרונה הודיע מישאל בן עמי שהוא מתמודד כנציג מחוז הגליל והעמקים, הוא אף הציג את המצע שלו “ליכוד חברתי לאומי”, ופרש את החזון, הדרך ואין ספק שהוא מציג לא מעט יכולות והרבה קבלות על עשייה לאורך השנים.

מחוז גליל והעמקים משוריין במקום 21 ברשימה לכנסת ומישאל בן עמי עובד בימים אלה בשיא המרץ. בן עמי (בן 54), היה יו”ר סניף הליכוד בירושלים בין השנים 2006-2013, ובתקופתו נרשם שיא של 23,000 מתפקדי ליכוד, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליכוד.

מישאל בן עמי עבד עם כולם – הוא מקורב לביבי נתניהו ואף היה במקום משוריין של ביבי בשנת 1999. ב-30 שנים האחרונות, הוא עבד עם כל בכירי הליכוד ואף מכהן בתפקידים שונים. הוא יו”ר הפורום החברתי בליכוד, יזם ומוביל של עשרות חוקים ותיקוני חקיקה ב-20 שנים האחרונות. כגון חוק שכר מינימום 96′, החוק הצרפתי, חוק ירושלים רבתי, חוק חינוך לגיל הרך, חוק ההסדרה ועוד.
ד”ר מישאל בן עמי, מופיע רבות בתקשורת בשנים האחרונות ומייצג את עמדת הליכוד נאמנה. הוא מתראיין כפרשן פוליטי בכיר ומומחה למזרח התיכון.
שאלה: למה להתמודד דווקא עכשיו?
“אני מאמין שכיום, חסרה לנו בפוליטיקה הישראלית, מנהיגות אמיתית וערכית בשילוב חמלה חברתית. אני רוצה לראות ליכוד חברתי לאומי במדינת ישראל ולכן החלטתי הפעם להתמודד. אין היום איזון. אני חושב שכלכלה חופשית זו הדרך הנכונה, לתת למשק להתנהל בלי יד מכוונת. אבל צריכים לעשות את זה בצורה מאוזנת, בשילוב עם עשייה חברתית. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו דואגים גם לחלשים, לשכבות שונות באוכלוסייה ופועלים לצמצום הפערים החברתיים.” מסביר מישאל בן עמי.
שאלה: למה לבחור דווקא בך?
” אני לא חדש במפלגה (30 שנות עשייה לא הולכות ברגל), אבל אני מביא “בשורה חדשה”, ומחזיר עטרה ליושנה – יש לי את הדרך, יש לי את החזון ואני יודע איך להפוך אותו למציאות. אני יודע איך להניע תהליכים ולהוביל פעולות כדי להגיע לתוצאות! אידיאולוגיה זו לא מילה גסה. להיפך! אם נשים את הדילים לרגע בצד, ונבין שאם אנחנו רוצים לראות במפלגה שלנו אנשים ערכיים, אנשים טובים, אנשי עשייה – מנהיגים – אנחנו חייבים לוודא שאנחנו מצביעים לפי הלב והראש ולא לפי הדיל והתרגיל.” מדגיש מישאל בן עמי
שאלה: מה אתה רוצה לשנות ולקדם?
“אנחנו מפלגת השלטון ועלינו לוודא שנמשיך להוביל את ישראל למקומות הנכונים ועבודה רבה עוד לפנינו.
אני מאמין בכלכלה חופשית עם חמלה חברתית, אני מאמין בחינוך ערכי ומתן כלים להצלחה ולא לחלק מתנות סתם. המשפט המוביל מבחינתי – אל תתנו להם דגים, תנו להם חכות!
אני מאמין בקידום רפורמה מוחלטת במערכת המשפט – מה שקורה במדינה לא נורמלי. הגיע הזמן להחזיר את בית המשפט לתפקידו המקורי ולתקן את העיוות וחוסר הצדק שנוצר.
אני מאמין בדיור בר השגה בישראל – ואני מתכוון לשנות את חוק המשכנתאות ל-100% משכנתא, וכך לאפשר לכל הצעירים, לרכוש דירה בישראל.
ואני מאמין שיש פתרון לסכסוך הישראלי ערבי – מי שאין לו פתרון ואין לו אומץ לקום ולפעול, שלא ילך לפוליטיקה. צריך לצאת מהסטטוס קוו בלי פחד ולפתור את הנושא אחת ולתמיד.” מדגיש מישאל בן עמי.
“אני יודע שבתקופה הזו, כבר אין לכם כוח לקרוא ולשמוע – אני מבין. אבל המדינה שלנו זקוקה לאנשים שיודעים לעבוד, יודעים להוביל לשינוי ומאמינים בדרך של הליכוד. זו הסיבה שאני מתמודד כנציג הגליל והעמקים.”
מישאל בן עמי, מחוז הגליל והעמקים משוריין מקום 21, אין ספק שמדובר באדם בגובה העיניים, שלא שוכח מאיפה הוא בא ויודע בבירור לאן הוא הולך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן עולה למתקפה על גבאי

אריק זיו ויזר

אלי עמר תומך ברובי ריבלין לנשיאות

אלי חזן

קהת מותג תל אביבי

אריק זיו ויזר

חותמים על עצומה : די לסחטנות של קדימה

אלי חזן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

“תכלת לבן” – צעד בדרך ל”מהפך”

אלי חזן
דילוג לתוכן