25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מירי רגב, שרת הביטחון

ככל שיענוה – כן תרבה ותפרוץ. גם משרד התרבות, ששימש כבית קברות מוצדק לקריירות פוליטיות (מתן וילנאי ולימור ליבנת כמשל) לא יעצור את מירי רגב בדרך לפסגה.


 

גם לא ההשמצות והקמפיינים המתוזמנים. מירי שועטת בשטח אש, מופגזת מכל עבר וצולחת בשלום משבר אחר משבר, מכשולאחר מכשול – כשהיא יוצאת מחוזקת ועוצמתית יותר.

דורשי רעתה, מבית ומחוץ, פשוט אובדי עצות. מה עוד נשאר לעשות כדי לעצור את מירי? והמחומר הזה בדיוק נוצרים ראשי ממשלה- היכולת להתגבר על מכשילים כמו מערכת חיסונית שמתגברת על וירוס.

מה יש בה, שואלים הקנאים וגם הקנאיות, שממגנט אליה כל כך הרבה עניין ואהדה? מה הביא מאות חברי ליכוד (כולל עבדכםהנאמן) באמצע המירוץ של החיים, להידחס לאולם בכפר המכביה (אותו גם לראש הממשלה קשה למלא), להשתלהב וללגום בצמאון רב כל מילה שלה?

התשובות רבות והאניגמה מסקרנת, אני יכול להסתפק בנקודת המבט האישית שלי: ניצולת השואה החברתית של המערך, אישהחזקה ועוצמתית שתגרום לתחושת הערצה גם אצל אחרון השוביניסטים, החיילת מקריית-גת שפרצה כל מחסום בצבא והפכהלצנזורית ודוברת צה״ל שפקודיה מציינים אותה כעילוי.

כשרואים אותה יודעים שלא תהיה התקפלות או זיגזוג – כל האמת בפנים. יש תכנית, יש דרך ואין חוכמות.

ואני שואל את ראש הממשלה נתניהו: למה לעזאזל לבזבז אותה במשרד התרבות או להעביר אותה למשרד הכלכלה?

יש בעית בטחון קשה מאוד במדינת ישראל, צריך שר ביטחון עם אג׳נדה, צריך אישיות בטחונית שתעשה סדר בכל המערכתהמשוועת לשינוי ורענון. מעבר לצביטה בלב ששר הביטחון הוא חניך הנוער העובד והלומד – כתם שלא התאמץ להסתיר בבואולליכוד (האג׳נדה של בוגי מלכתחילה הייתה להיות שר ביטחון וכל האמצעים – כולל חנופה למתנחלים – היו כשרים) – מגיע לנו שרביטחון שיפתור בעיות ולא יהסס לעשות רפורמות ותיקונים. שרת הביטחון מירי רגב תהיה כזו ללא ספק. מה עוד נצטרך לעבור כדילקבל את האישיות הפופולארית ביותר בליכוד, בתפקיד הראוי לה?


איך צחי הנגבי עוד לא שר?

בליכוד יש לא מעט שמבכים היעדר פוליטיקאים ״קלאסיים״ או ״ראויים״. דווקא ישנם כאלו והצורך לקדמם כבר זועק לשמיים. צחיהנגבי חייב להיות שר ויפה שעה אחת קודם. לא רק מכיוון שהרבה פחות ראויים ממנו מחזיקים במשרד ממשלתי ללא כל הצדקה,אלא בעיקר משום שאיש ליכוד שורשי ואמיתי בעל ניסיון אדיר ויחסי אנוש מעולים כמו צחי הנגבי – הוא נכס שעל המפלגה שלנו אסורלהסתיר.


חידה לסיום: מיהו השר החלש?

מיהו השר שהפקידים הקטנים במשרדו עושים לו בית ספר? שהמנכ״ל שלו לא רק שלא עוזר גם מכשיל משימות לאומיות חשובות (ומחכים לו בפינה אם יתמודד בפריימריס)?

וכמה כוח פוליטי הוא איבד בעקבות חוסר יכולתו להזיז דברים?

התשובות, בהמשך…..



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוכמת המילקי

רונית טלבי

“וְיִקְרְאוּ אֶל-אֱלֹהִים, בְּחָזְקָה; וְיָשֻׁבוּ, אִישׁ מִדַּרְכּוֹ הָרָעָה “

אריק זיו ויזר

אכן דיפלומט

עומר אריכא

מה עלינו ללמוד מחיים רמון

משה איפרגן

השיעור השבועי של עזריאל צפר : ימי רביעי

ליכודניק

השתגעתם ???? יצאתם מדעתכם ????

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן