22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

מירי מלכת המימונה

הליכוד כמפלגת שלטון מבסס את אחיזתו בשטח ואין כמו המימונות על מנת להביא זאת לידי ביטוי. ליכודניק מסקר את המימונות העיקריות ואת משמעותן.
יבנה : ראש הממשלה הגיע עם אשת רה"מ ליבנה וכמובן ששם הייתה המימונה ההמונית ביותר. ההערצה והאהבה שהורעפו על ראש הממשלה מעידים עד כמה הוא דומיננטי בתנועה עם הפנים לשטח. סוזן מדר ומאיר דהן ידעו להכין היטב את המימונה אך מנגד הניהול של נציגי ראש הממשלה היה מתחת לכל ביקורת ללא סדר. נראה כי כאילו הכל מתנהל מעצמו. אמנם חני היא האחראית אך היא למעשה לא מנהלת אלא זאת  שצועקת וצורחת וזאת האחריות שבה היא נוקטת. צריך לשאול את עצמו מה קורה. מנגד לחני עומד ניר חפץ עם טון רגוע ומתורבת כאשר סוזן מדר נתנה את הטון והשליטה סדר בבלגן. איך אמר שם אחד מאנשי נתניהו : עדיף שסוזן תנהל את האירוע ולא חני".
ביום המימונה נתניהו הגיע למימונה של יעקב פרץ ראש העיר קרית אתא, שם כבר חני לא הייתה והכל היה רגוע ומסודר.
MIRI777555555
אשדוד : משה בן זקן יועץ שר הביטחון ממצב עצמו להנהגה הצעריה של הליכוד. לאירוע שערך הגיעו המונים ובהם שר הביטחון כמובן אך גם שרים ופעילים אחרים. מה שיפה הוא שבמימונה רקדו יחדיו מירי רגב מצד אחד ובוגי מצד שני כאשר שניהם מייצגים את הקצוות היפים תרבותית של הליכוד המשלימים האחד את השני.
בית אלעזרי : גם יעקב בן סעדון ערך מימונה יפה אליה הגיעו אין ספור מוזמנים. פתח את אירוע שר התחבורה ישראל כץ ובהמשך הצטרפו אליו עוד שרים וחברי כנסת.
גן יבנה : יורם סוויסה מגן יבנה הוא חבר ליכוד ויו"ר הסניף כבר שנים. מלבד שר התחבורה כץ והשר לבטחון פנים ארדן הגיעו אליו גם מירי ובוגי ואפילו ראש העיר המיועד ? של ירושלים גדעון סער.
סביון : נדמה לי שקובי נבון ארגן את המימונה האינטלגנטית ביותר. הגיעו אליו מלבד השר כץ גם יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין ואחרים. אמנם היא לא הייתה ההמונית ביותר אך הססגונית והמכובדת ביותר.
לוד : זה שיאיר רביבו הוא ראש עיר מצוין כולנו יודעים. אין ספור שרים וח"כים הגיעו אל האירוע העירוני אותו ערך במרכז העיר. בלט שם מיקי זוהר לצד שרים אחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ: יתכן שההקפאה תופשר עוד לפני תום 10 חדשים/מאת: דודו חיים

אריק זיו ויזר

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

אריק זיו ויזר

60 לגבורת אליהו טיליוף בקרב מָלְחָה / מאת: שולה טיליוף

אריק זיו ויזר

האם לבני מנהלת קמפיין על הגב של גלעד שליט? /מאת נועם ירון

אריק זיו ויזר

ברכות ליהודית בנד ולברוך נתח

אלי חזן

הילולת בושאייף הפכה לארוע ליכודי מרשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן