19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מוציא את יהודה ושומרון מההקפאה

“ליכודניק בדרכים” התלווה אל השר ישראל כץ בסיורו בבנימין ומסקנתו היא אחת : הקפאת התחבורה ביו”ש פשוט לא קיימת

יום שלישי בבוקר, שרי הממשלה מקיימים סיורי עבודה ו”ליכודניק בדרכים” הצטרף לסיור עם שר התחבורה ישראל כץ בחבל בנימין. דרך הסיור נחשף צוות “ליכודניק” לעולם ומלואו שמציב את השאלה האם אכן הקפאת הבנייה מתקיימת בשלמותה ? וזאת משום שבנושאי תחבורה דואג השר כץ לבנות ולשפץ ולתת לתושבים את התחשוה שיש להם לאן לשאוף.

 

“פמליית כץ” בראשות ראש המטה מיכאל וידל והיועץ האישי עידן פרץ, יחד עם השר עצמו ופקידי משרד התחבורה החלו את הסיור בצומת שילת – כביש 446. אליהם הצטרפנו לא רק אנחנו אלא גם ראש המועצה האזורית מטה בנימין מר אבי רואה וצוות המועצה ששוקד ימים כלילות על עמידה באתגרים הניצבים בפניהם בניהול המועצה.

 

שני כבישים מרכזיים עומדים במרכז הסיור. כביש 465 וכביש 60. אחד מהם חוצה את יישובי חבל בנימין ומכל מקום, יש חשיבות רבה בהפיכתם של הכבישים לנוחים לנסיעה, לפיכך, המועצה דורשת לרבד את הכבישים ולשים בהם תאורה. חובה לזכור כי בכבישים הללו בוצעו פיגועים והתושבים חיים באתגר מתמיד. הפיכת הכביש לנוח יותר ובעל תאורה תפחית, לפחות במעט, את הסכנות ותאפשר למתיישבים במקום לקיים את חייהם בצורה בטוחה יותר.

 

סיור בחבל יוצר את הרושם שלעיתים גורמים בתקשורת בישראל מציגים תמונה לא מדויקת באשר לצידוקם המוסרי של היישובים. כך, למשל, התברר לנו כי בסמוך ליישובים רבים באזור קיימים מעיינות אשר המתיישבים דאגו לשפצם ולהנגישם למבקרים. מבקרים יהודים ומבקרים ערבים. ואולם, כמו למשל ביישוב “נווה צוף”, לאחר שבני נוער, ואם אלה “נוער הגבעות” הרי שאשמח לראות “נוער גבעות חילוני”, שיפצו אותו והנגישו אותו הגיעו פלשתינאים והרסו את השיפוץ. חשוב לציין כי אותם פלשתינאים הוסתו על ידי אנרכיסיטים השוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית.

 

ובאותו הקשר : כביש 465 וכביש 60, יחד עם כבישים אחרים בחבל, הינם כבישים פתוחים ליהודים ולערבים. דרישות המועצה משר התחבורה לשפצו יועילו לשני העמים.

 

הסיור שנקבע הוא סיור אינטנסיבי והשר כץ מביע עניין בכל נקודה אליה אנו מגיעים. גם כך ביישוב עטרת, אותו יישוב שהיה מנותק זמן רב בזמן האינתיפאדה ואילו היום הוא במגמת צמיחה.

 

 

 

 

“כאן מקורותינו”

אנו מגיעים בשעות הצהריים לסיור מרתק בתל שילה. צריך לזכור כי מקורות עם ישראל נמצאים במקום זה ועד הפיכת ירושלים לעיר דוד שימשה שילה כעיר מרכזית עבור עם ישראל. מי שירצה יוכל לראות בשילה את העיר בדרך לירושלים משום שחנה התפללה לקב”ה בשילה על מנת שיוולד לה בן. הבן שנולד הוא שמואל הנביא, אשר מגיל קטן עבד את אלוהים במשכן בשילה, בבגרותו משח את שאול המלך, לאחר מות שאול משח את דוד למלוכה וההמשך ידוע… בגלל זה אנחנו כאן. והשר כץ מפגין שליטה בחומר.

 

משילה אנו מגיעים לעלי. יישוב מופלא המורכב מ- 70% דתיים ו – 30% חילוניים. דו הקיום לעולם לא יכול היה להיות טוב יותר. אנו עוברים דרך בתיהם של גיבורי ישראל אלירז פרץ ורועי קליין זכרונם לברכה והשר כץ מדגיש כי “הממשלה תומכת במכלול ההתיישבות. צריך להבין כי ראש הממשלה מנסה למצוא דרכים שישמרו מחד על האינטרסים הישראליים אך מצד שני יתמודדו עם האתגרים הדיפלומטיים בפניהם ישראל עומדת”.

 

מעלי אנו מגיעים לעופרה ומעופרה ממשיך השר לישיבת עבודה עם ראש המועצה וצוות פקידי משרד התחבורה. ניכר בישיבת העבודה שהשר בקיא בכל הפרטים ויש לראות ולעקוב כיצד הפקידים מיישמים את מדיניות השר.

 

השר חותם את ביקורו בחבל במפגש עם פעילי הליכוד אשר מי שמרכזם הוא עמית הלוי.

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משטרת הדגלים השחורים

אריק זיו ויזר

כהן לרה”מ: “קרא לביטול תאגידי המים”

אלי חזן

הוכרזו זוכי פרס ליכודניק לשנת תש”ע 2010

אריק זיו ויזר

איוב קרא שב מביקור באפריקה ומיהר לדווח לראש הממשלה בנימין נתניהו

אלי חזן

יועץ חדש לקיש : משה ראובני

עינר אביב

דודו חיים על האזכרה למנחם בגין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן