26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מוכרחים לשמור על המרגלית

המרגלית של התקשורת ושל העיתונות, דן מרגלית, נמצא כנראה בלב ליבו של תהליך שמהותו חיסול עיתונאי אישי ממוקד על ידי פקידי האוצר.

בימים אלה מתנהל מסע הכפשות מתוזמן ומאורגן היטב כנגד דן מרגלית. בשם שחיטת הפרות הקדושות האופנתי כל כך לאלו שמקדמים את ה"פוסטיזם" למיניהם מובילים פקידי האוצר מסע הכפשות כנגד העיתונאי הותיק. מטרתם יא למנוע ממנו להמשיך להנחות את התוכנית שהוא מוביל בעשרים וחמש השנים האחרונות.

מממ….
מעניין מי עומד מאחורי המהלך ? הרי למדנו שבקריאת מאמר או ידיעה לא צריך לראות מה כתוב בה אלא מי כתב אותה ומה מניעיו. אותו הדין לגבי תהליך זה הנוגע למרגלית.

רק לפני מספר שבועות צפו אזרחי ישראל בתהליך דומה כאשר הייתה מגמה ליירט את הרמטכ"ל המיועד  על ידי הכפשות ודרך מסמך מזויף.

אני נדהם למראה התופעה שבה יכולים פקידים קטנים או בשמם הראוי "פקידונים" להתעלל בטייקון עיתונאי שיושרה היא שמו השני, שמהווה דוגמה לדורות הקיימים והדורות הבאים של שמירה על אתיקה עיתונאית, דוגמא לחתירה לצדק, נתינה גם למי שלא בדעתו את הבמה, דבר שלא מובן בשנים האחרונות.

אני מקווה כי מי שעומדים מאחורי המהלך אינם המתחרים מהתקשורת. אני יודע שאני טועה. במידה ויש דברים בגו, חייבים עיתונאים מכל גווני התקשורת לעמוד לצידו של דן כי היום זה דן ומחר זה כולנו, זאת מגמה רעה.

ידוע לי כי דן פנה למבקר המדינה. כולי תקווה שמבקר המדינה ירים את הכפפה, יחקור לעומק וכאשר יחשוף את מי מאלה שהיו שותפים הם יסיימו את עבודתם ודן ימשיך עד מאה ועשרים להעביר לנו את חוכמתו והידע שלו מעל המסך הקטן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מגבעתיים ועד ירושלים

אריק זיו ויזר

הכנסת ספר האחדות, לעילוי נשמת גיא שימחי הי"ד גיבור ישראל

אריק זיו ויזר

ערבים הציתו אש באזור הר ברכה לאחר מסיק

אריק זיו ויזר

מעיין "עין כפיר" שנהרס ע"י המנהל, נבנה ונחנך מחדש

אריק זיו ויזר

יואב דבוש כבר זכה בינתיים בבחירות

אלי חזן

11 שנה להירצחה של מירי אמיתי – חלוקת מלגות לסטודנטיות מהדרום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן