26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מדמון בהזמנה אישית לחברי המרכז לקראת כינוס הועידה

כנס חברי מרכז יתקיים ביום 11.06.2013 באולמי גאלרי פאלאס – מול בית החולים וולפסון – חולון. בשעה 19:00. המזמינים : צוות ההיגוי להבטחת עתיד הליכוד 

 

בס"ד

 

לכבוד!

מנכ"ל תנועת הליכוד מר' גדי אריאלי

א.נ. בהתאם לחוקת הליכוד סעיף 57 (א) ברצוני להגיש באמצעותך הצעות לשינוי בחוקה לנשיאות הועידה טרם התכנסה .

להלן ההצעות:

א. דרך הבחירה: סעיף 139 (א) במקום "יבחרו כלל חברי התנועה"  "יבחרו כלל חברי המרכז ואליהם ייתוספו חברי מועצות הסניפים" את שאר המועמדים לרשימת הליכוד לכנסת.

ב. פרק ה' הועידה – המרכז:

סעיף 52(ב) תוספת "ולאחר שבחרה את יו"ר המרכז את יו"ר המזכירות ויו"ר הלשכה שאינם שרים וסגני שרים מכהנים.

ג. סעיף 118:

תקציבי יום הבחירות לכנסת, למוניציפאלי ולהסתדרות יידונו וייקבעו בועדת הכספים של המזכירות לפיהם יופעל שיקול הדעת המוקנה לאגפים המקצועיים.

ד. סעיף 59 (ג):

חבר התנועה רשאי לבחור אך ורק בסניף שבו הוא חבר. "חבר התנועה רשאי להיבחר כציר לוועידה מחוץ לסניפו". לבטל מחוץ לסניפו ויהיה כתוב "להיבחר כציר לוועידה אך ורק בסניף שבו הוא חבר".

ה. על כל הנאמר לע"ל ייעשה בתהליך הצבעה חשאית.

בכבוד רב

שלמה מדמון

חבר מזכירות הליכוד וחבר מרכז

העתקים:

יו"ר המרכז כבוד השר משה כחלון                                                                                                             סגן ומ"מ המנכ"ל מר רפי דואק                                                                                                                     היועץ המשפטי עו"ד אבי הלוי

בס"ד

נספח להצעות

הסבר מחייב לשינויים מתבקשים בחוקה(על קצה המזלג)

א. סעיף 139(א) –  ביטול הפריימריז הכושל יחזיר את המרכז למרכז הבמה כחלק אינטגראלי מהנהגת התנועה בסניפים ובשטח, תגביר את תחושת השייכות, המוטיבציה והמודעות בקרב פעילי השטח בכל רבדיו לפעול ביתר שאת לזכות את התנועה בבחירות לכנסת במנדטים רבים ככל האפשר כשהמרכז הוכיח זאת בעבר עם  48 מנדטים ,42 מנדטים וגם 39 מנדטים ועם 320.000 מתפקדים. בניגוד גמור לאחרונה לאחר פירוק המרכז קיבלנו 12 מנדטים      ו-27 מנדטים שאלה מצביעים מסורתיים של הליכוד ללא שום ערך מוסף שלא מקנה לממשלה לשלוט ולמשול בראשות הליכוד על פי מצע הליכוד.

ב. סעיף 52(ב) –  אנו מודעים לעובדה שיו"ר המרכז ויו"ר המזכירות ויו"ר הלשכה הינם תפקידים המהווים את חוט השדרה של מוסדות התנועה , העומדים בראשם חייבים להיות משוחררים מכל מחויבויות , שרים וסגני שרים בהיותם ממונים ע"י ראש הממשלה הם מטעם וקיים ניגוד אינטרסים וברוב המקרים נוטים לרצות את אדונם בניגוד לדרישות חברי המרכז פעילי שטח והסניפים.

בהיותם בכפל תפקידים מטבע הדברים נבצר מהם להקדיש את זמנם במשרה מלאה לענייני התנועה בנושאים רבים מגוונים ושגרתיים, העובדות מדברות בעד עצמם התנועה במשך זמן רב בהקפאה עמוקה ובתרדמת חורף.

לצערנו מבחינת שרים וסגני שרים ברוב המקרים עמדות אלה מהווים להם אך ורק קרש קפיצה ועמדות כוח עתידי בקרב חבריי המרכז ופעילי השטח  –  זה בוודאי לא כוונת המשורר.

ג. סעיף 118 –  כחבר בוועדת הכספים  –  מתוך ראייה עניינית התנגדתי בעבר בתוקף שיו"ר התנועה הוא מכריע בענייני חלוקת התקציבים לשלוש הפונקציות שהוזכרו בסעיף לאחר שועדת הכספים אישרה תקציב בחירות כולל לכל פונקציה ופונקציה.

לצערי בבחירות האחרונות לכנסת חלוקת התקציבים נעשו ללא שיקול דעת מעמיק ומקצועי, וללא חשיבה יתרה שלא אפשר הערכות מסיבית בקרב הסניפים בארץ והקצאת התקציבים לא אפשרו להמריץ ולסייע להביא את כל מצביעי הליכוד לקלפי. ומנגד תקצבו ביד רחבה כל מיני פונקציות אחרות שתרומתם הייתה משנית ושולית.

ד. סעיף 59(ג) –   סעיף זה חייב להתבטל מהחוקה אנו עדים לתופעות מאוד מקוממות מפי חברים רבים ותיקים, מסורים, ונאמנים, במספר לא מבוטל של סניפים בעירם, סעיף זה מנע מהם להיבחר לצירי הועידה בסניף אלו הם שייכים, ובמקומם נבחרו לצירי ועידה מסניפים אחרים בארץ שלהם ולסניף שנבחרו בו אין שום קשר למעט ספקולציות ודילים מכוערים בסיוע מספר שרים שברשותם "שכירי רחב" בסניפים אלו. תופעה זו אינה הוגנת מקוממת ולא אתית בסולם הערכים של הליכוד וגורמת נזק עצום לחברים בסניפים שהם פעילים נאמנים ומסורים לו.

 

 

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כולנו נגד שינוי החוקה

אריק זיו ויזר

מכתב לחברי המרכז לקראת ישיבת המרכז

אריק זיו ויזר

גדי אריאלי הפסיד לצדוק כהן

אריק זיו ויזר

לשובך של נתניהו יש עוד יונה/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו : "לכו להצביע – עתיד המפלגה בידיכם"

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף נצרת עילית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן