34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

מבית עבו למירון בל”ג בעומר

חגיגות לג בעומר במירון יפתחו ביום שישי הבא בשעה 12 בצהריים בתהלוכת ספר התורה מבית עבו למירון

חגיגות ל”ג בעומר במירון יפתחו השנה ביום שישי הבא ערב שבת 30 לאפריל בשעה 12 בצהריים בתהלוכת ספר התורה המסורתית מ’בית משפחת עבו’ בעיר העתיקה של צפת, מסורת הנמשכת ברציפות מאה שבעים ושבע שנים.

ממשיך המסורת ודור חמישי יוסף עבו עברון הקדים את יציאת ספר התורה בשל קדושת השבת. התהלוכה תסתיים בכיכר דניאל בשעה ארבע וחצי אחר הצהריים ומישם בשיירה לבית הכנסת שבקברו של רבי שמעון בר יוחאי.

צפת והגליל כולו לובשים חג, אלפי משפחות מכל הארץ נוהרים לצפת ולמירון לעשות  את השבת קרוב לאתר הקדוש וכך במוצאי שבת להגיע מוקדם ככול האפשר להילולה.

ראש עירית צפת אילן שוחט מברך את ההמונים  שהיגו לצפת והורה לעובדי העירייה להיערך לקליטת ההמונים ע”י תגבור הניקיון והפקוח כדי להקל על החוגגים.

“שבת סמוכה לל”ג בעומר היא שבת שבה צפת מלאה בנופשים אני מברך את ציבור האורחים ומזמין אותם להמשיך לנפוש בצפת גם בשבתות רגילות ולא רק בשבת ל”ג בעומר.”צפת מתחדשת ושמחה בכול נופש ונופש”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביום חמישי אזכרה לז’קו בואהרון ז”ל

אריק זיו ויזר

סיור בתוואי גדר ההפרדה באזור עוטף ירושלים למובילי דעת קהל חברי מפלגת הליכוד

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית לכבוד פורים

אריק זיו ויזר

הזמנה למימונה אצל קטי שיטרית

תאריכים להרמת כוסית: עם יו”ר הליכוד ח”כ בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

הדלקת נר עם יובל שטיניץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן