18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לתשומת ליבם של שטייניץ ונתניהו

ימים של חשבון נפש. גם ראש הממשלה ושר האוצר מוכרחים לעשות חשבון עם עצמם משום שגם אלו שיבואו במקומם לאחר ההפסד בבחירות לא ישנו דבר אלא לרעה וההפסד יהיה כולו שלנו. 

 

קיץ 2011, הישראלים יוצאים לרחובות בהמוניהם. יש להם על מה. מבנה המשק הכלכלי המעוות יוצר לא רק חוסר צדק אלא חוסר יעילות. ממשלות ישראל לדורותיהן הפקידו בידי קבוצת אנשים מצומצמת כוח שהוביל לרווחים עצומים בעוד הציבור הישראלי עומד בפני מציאות מעיקה. כחלון כשר תקשורת ואקוניס כיו"ר ועדת כלכלה הוכיחו כי אפשר לשנות צריך רק לרתות באמת לשנות. 

 

ברור שראש הממשלה ושר האוצר לא אשמים במצב שנוצר. מאידך, ברור כי יש להם אחריות במובן הזה שהם אמורים להיות מובילי השינוי שהוא בעצם תיקון העוול – מבנה המשק המעוות. 

אמת. בממשלה יושבים פקידים שאשמים אולי יותר מכולם במצב. הגיע הזמן לחסל את כוחם של אותם פקידים. כחלון עשה זאת, הגיע הזמן שגם שטייניץ יעשה זאת. לטובתו, לטובתנו, לטובת עם ישראל. 

שהרי אם שטייניץ ונתניהו לא יעשו זאת הרי שיחימוביץ' תזכה בבחירות הבאות ואם מישהו כאן חושב שהמצב ישתנה הוא טועה טעות מרה. יחימוביץ' לא רק חברתם של הטייקונים אלא גם של ראשי הועדים הגדולים. 

כצעד ראשוני הם יכולים לראות את ההרצאה הבאה של ירון זליכה. שטייניץ יצטרך לתת מספר תשובות :

מדוע לא נערכות רפורמות בשוק כרטיסי האשראי ? מדוע לא נערכות רפורמות שיובילו לחיסול הריכוזיות בישראל? 

חשבון נפש – חגי תשרי תשע"ג. לשר האוצר ולראש הממשלה פתרונים. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=20mXNRglfk8

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אובמה בשער!

אלי חזן

אליקים העצני על יום השואה

אלי חזן

פרשה אקטואלית:פרשת לך לך – זאב פז

אריק זיו ויזר

עדיף מחבל מת וחייל בכלא, מאשר חייל מת ומחבל בכלא

אריק זיו ויזר

עמוד ענן – ללמוד מהעבר ולהמשיך קדימה

אלי חזן

מדליית הזהב לצביעות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן