26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

לשחרר את גלעד שליט עכשיו !

בכל מחיר – לפני שיהיה מאוחר!

לצד המאמצים של רוה”מ נתנייהו לשחרר את פולארד, אני קוראת לו לשחרר את גלעד שליט עכשיו ובכל מחיר. אנ י שמה את נפשי בכפי כאשר אני מצמידה לדרישה זו את המלים -“בכל מחיר”, כי אני יודעת, שתכף יצוצו כל הבטחוניסטים שבינינו, ויעלו טיעונים ונימוקים מנימוקים שונים , מדוע אי אפשר להיענות לדרישת החמאס, לשחרור כל האסירים שהם דורשים, ואני היטב מודעת לכל הטיעונים האלה.

אלא שאני אומרת כי – חייו של גלעד שליט שווים את חייהם של כל האסירים שישוחררו, וכי אחרת – אולי כבר לא יהיה את מי לשחרר, אם נתמהמה, וגורלו יהיה, חלילה, כמו של השבוי רון ארד.

אני יודעת כי יטענו הטוענים כי – מחבלים עם דם על הידיים, שישוחררו בעיסקה לשחרור שליט, ישובו לבצע פיגועים ולקטול חפים מפשע בקרבנו. לטענה זו אשיב – אפשר לדרוש את שחרורם אל השטחים שמחוץ  לרשות, ובכלל – להבא – לא לקחת יותר שבויים, אלא- פשוט לחסל אותם בזמן אמת, תוך כדי שהם מבצעים את פעולת הטרור , ובכלל – אין טעם להחזיק אותם בבתי הכלא שלנו, ברמה של חמישה כוכבים, כשהם נהנים   מתנאים מפליגים, ומהטבות שאינן נהוגות בשום בית-כלא בעולם, כמו – לימודים אקדמיים, רדיו וטלוויזיה, וכו.

אני מציעה כי הפעם יקבל החמאס את כל האסירים שהוא רוצה, תמורת שחרור גלעד שליט, וזה יהיה תום עידן החזקת השבויים בישראל.

בכל מקרה – החייל גלעד שליט יצא בשליחות כולנו, ועלינו מוטלת החובה להשיב אותו לחיק משפחתו, בטרם יהיה מאוחר. יש לתת את הדעת גם על מורל החיילים ביחידות הקרביות, והמוטיבציה שלהם, להמשיך לשרת ביחידות אלה, אם גלעד לא ישוחרר חלילה, וגורלו ייחרץ לשבט ולא לחסד, חלילה.

ושוב – גם הכתובת, בעניינו של גלעד שליט – גם היא מתנוססת כבר על הקיר, ולוואי ואתבדה!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתנה למדינת ישראל לכבוד השנה החדשה

אריק זיו ויזר

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

שחרור גלעד שליט – המתנה הגדולה ביותר לחג, לעם ישראל

אריק זיו ויזר

מידתיות, שקיפות ושיוויון בפני התקשורת

אריק זיו ויזר

המשבר הפוליטי בלבנון – טוב ליהודים או -רע ליהודים?

אריק זיו ויזר

רמת הגולן – ה-“עיניים של המדינה”, שלנו, מאז ומתמיד, ולעולם./שוש לוי אופקים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן