19 באפריל 2024
ליכודניק
Untitled
הכנסת

לראשונה בישראל : ח”כ עם אזרחים בפייסבוק

סגן יו”ר הכנסת אופיר אקוניס לוקח את השימוש באינטרנט צעד קדימה ויוזם שיחות ישירות עם אזרחי ישראל דרך כרטיסו בפייסבוק

“שלום לכולם! שיחת הפייסבוק לקראת פתיחת מושב הקיץ מתחילה ממש עכשיו. ממתין לרעיונות שלכם להצעות חוק, הצעות לסדר, שאילתות והארות כלליות לקראת מושב הקיץ, שנפתח מחר. אני כאן בשעה הקרובה”. כך כתב הערב סגן יו”ר הכנסת בכרטיסו בפייסבוק המונה 4286 תומכים.

 

ח”כ אקוניס מנצל את האמצעי הישיר – הפייסבוק – לדו שיח עם אזרחי ישראל והוא בעצם הראשון מבין הח”כים, ככל שידוע לליכודניק, העושה זאת. אין ספק כי לחוקרים רבים בחוגים למדע המדינה באוניברסיטאות השונות ניתנת דוגמא נוספת כיצד ישנה אפשרות, ולו תיאורטית, לקיים דמוקרטיה ישירה.

 

צריך לזכור כי עד היום רבים מנבחרי הציבור השתמשו בצ’אטים שונים ובוידיאו צ’אטים על מנת לגעת בציבור הבוחרים ומעתה יש להניח כי השיטה תילמד היטב על ידי הח”כים האחרים.

 

כך למשל, הגולש דניאל ינאי שאל את ח”כ אקוניס “האם כיום ניתן להקים תחנת טלוויזיה ללא צורך בזכיון?” ואקוניס השיב לאחר מספר שניות : “לדניאל, התשובה היא לא. חייבים זכיון ושיטה זאת כבר עברה מן העולם, כאשר כיו”ר ועדת הכלכלה סיימתי לחוקק את החוק הממשלתי למעבר לרשיונות”

 

Untitled

 

עד עתה השתתפו עשרות גולשים ברב שיח ואין ספק כי זוהי דרך בלתי אמצעית לשמור על קשר עם הבוחר.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ דנון ליועמ”ש לממשלה- לאסור את ערביי ישראל שקוראים לחטיפת חיילים

אריק זיו ויזר

חוויות מהמימונה בניחוח לאומי משהו

אלי חזן

ח”כ שטייניץ (ליכוד) בתגובה להאשמות היוצאות מסביבתו של ראש הממשלה:

אריק זיו ויזר

אובמה-עד כאן

אריק זיו ויזר

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין,יבקר בביתו של מרן הרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

חבילת חקיקה ותוכנית ממשלתית לעצירת התופעה

אלי חזן
דילוג לתוכן