20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לפנות לעירית מודיעין הצחקתם אותי/מאת:איציק דדוש – טוקבק שהוקפץ

כתושב אור יהודה עיר שסבלה וסובלת מנתב"ג עשרות שנים ושפעל לא פעם נגד רשות שדות התעופה, נחל אכזבה קשה מהם כי את מרצם וכספם הוציאו לטובת העירייה כדי שראש הרשות יעשה הון פוליטי במקום לטפל בבעיה האמיתית שזה רעש בלתי נסבל מפחיד ושגורם לאבק המגיע לבתים. לא ארבה במילים כי לדעתי מבקר המדינה חייב לחקור את מחדל באור יהודה. אבל בקצרה.
 1. עיריית אור יהודה קיבלה מנתב":ג (אולי דמי שתיקה) 7.000.000 ₪ והעירייה הלכה והתקינה תקרות אקוסטיות למוסדות החינוך והשאירה את התושבים עם הרעש.
 2. לפני שנה התבשרנו שנתב"ג הבטיחו לתת לעירייה כמה מיליוני שקלים כדי שתקים פארק הכולל אמפי תיאטרון בעיר. ראש העיר הנוכחי (קדימה) פיזר שלטים בכל העיר שבקרוב יקום פארק בעלות מיליוני שקלים ונודע שגם עובדיה עלי השתתף בחגיגה ואף הגיע לאור יהודה. אז חברי הכנסת היקרים תלחמו אתם בשביל האזרחים כי ראשי הישובים ימכרו את אותם בשביל כסף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן

ירושלים תאהב את טוב-טוב underground02

אריק זיו ויזר

לראשונה בהרצלייה: סניף הליכוד גיבש רשימה מוסכמת למועצה

אריק זיו ויזר

תודה בשם עוזי כהן ז"ל

אריק זיו ויזר

הכיוון של סלבין

אלי חזן

דרישה בליכוד לתמוך בניר ברקת

אלי חזן
דילוג לתוכן