21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
עיצוב ועריכה בן אריה
דעות

למי ניתנה הנבואה ?

עיצוב ועריכה בן אריה

 ומה אריק שרון היה חושב על כך ?

 

מחיקתה של קדימה מהמפה הפוליטית, תודעה ציבורית מעמיקה לתוצאות ההרסניות של ההתנתקות מאלצים את המקורבים לשעבר להתחזק בנבואות כשהעובדות מפריעות.

נבואותיהם משרתים מטרה אישית- לנגח את הליכוד . סוגיות מדיניות רגישות- מקומם בפורומים רלוונטיים ולא במסעדות נחשבות או עיתונים בעלי יכולת לשנות עמדות ציבוריות. אבל משהנושא הפך למלחמת כנופיות עכורה, ראוי להציף את האמת מפי המקורבים שבמקורבים ובקרבת דם- שהוא כידוע יותר סמיך ממים.

ידיעות אחרונות, עיתון מוביל וחשוב במדינה, מפרסם בעמודו הראשון ובעמוד השער של 7 ימים את הכותרת: אם הוא היה ראש ממשלה היום. אריק- לא היה מפציץ באיראן. דובי וייסגלס האיש הכי קרוב לשרון חושף סודות עבר…..ראיון שכולל אמירות בגנותם של בכירי הליכוד.

לעיתים, מוטב לכבד הבנים של. ולוא רק במחווה בסיסית ומקובלת של לקרוא את ספרם. ולחילופין לזכור מה כתוב שם בטרם ינהלו קמפיין פוליטי נגד ממשלה נבחרת .

ספרו של הבן של גלעד שרוןשרון חייו של מנהיגשיצא לאור רק בשנת 2011- חושף בצורה החדה ביותר את עמדתו של האב אריאל שרון.

בעמוד 225 בספרו של גלעד בנו. “שרוןחייו של מנהיגכותב הבן: עמדתו של אבא שלי בנושא התחמשותן של מדינות ערב בנשר גרעיני הייתה עקבית לאורך השנים. הוא טען שאסור לישראל להסכים לכך, ושעליה לפעול כדי שזה לא יקרה…. מאפריל 1980, ניהל אבא שלי מערכה כדי לשכנע את הממשלה בצורך להרוס את הכור (העירקי)- לא לגרום לו חבלה או נזקאלא להרוס אותו לחלוטיןביום ראשון שישה ביוני 1981… יצאו לדרכם מטוסי חיל האוויר. חברי הקבינט היו מתוחים במעון ראש הממשלה. שעה וחצי לאחר שיצאו לדרך הגיע הדיווח על הצלחת המבצע. אחרי הברכות הלכו כולם. שאבא שלי קםהניח בגין את ידו על כתפיו ואמר: אריק ללא התעקשותךאני לא יודע אם היינו עושים זאת. …../2

אלה העובדות. כתובות שחור על גבי לבן מפי גלעד שרון, בספר שכתב ומסתמך, על פי עדותו הוא, גם על פנקסיו הצהובים של האב. פנקסים המהווים תיעוד אמין למחשבות האב. אין יותר מקורב ממנו. אין מי שיודע יותר ממנו.

איראן בוודאי שאינו נושא לדיון ציבורי או למשאל עם. בוודאי לא לקמפיין פוליטי אינטרסנטי. סוגיות ביטחוניות – מקומם בפורומים שנועדו לכך. אבל, לאור דברי הבן- אנחנו יודעים להעריך, בהסתמך על עובדות, מהי דעתו של שרון בסוגיה חשובה לא פחות – למי ניתנה הנבואה?

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי מפחד מארץ ישראל השלמה ?

אלי חזן

כזוהר הרקיע ”מאירים ומזהירים”

אלי חזן

על מחאה חברתית צודקת ועל ניצול פוליטי זול

אריק זיו ויזר

האם ליכודניקים ראויים להיות מנכ”לים?

אלי חזן

בחירות לראשות הליכוד : דצמבר 2013

אלי חזן

אונס על רקע לאומני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן