20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

למה מחביאים את דיכטר?

כשיש לך נכס כמו אבי דיכטר, אסור להחביא אותו.

ראש שב״כ מהטובים בהיסטוריה, דובר ערבית רהוטה ובעל אישיות מכובדת ומרתיעה מול האויבים בשער, רבים שוכחים אךדיכטר לבד בזמנו היה שווה כמה מנדטים טובים שהעניקו לקדימה את השלטון.


קטנותו של יעלון – היא גדלותו של דיכטר. בבחירות המקדימות בליכוד זו הייתה פארסה, שלא לומר חרפה, שציפיטפוט חוטובלידורגה לפניו. תיאטרון האבסורד.

דיכטר חרק שיניים ותרם רבות לניצחון המדהים בבחירות.


גם בכנסת, כשאנשים שלא מגיעים לעשירית משיעור קומתו קיבלו משרדי ממשלה, אבי דיכטר הפשיל שרוולים ורשם הישגיםפרלמנטריים שלא יסולו בפז. זאת לצד נאמנות והערכה שמפגין לחברי המפלגה ומוסדותיה (זאת נעשה בזכות צוות מוכשרשמצטיין בו מאור נפתלי).


ראש הממשלה חייב לרשום לפניו שנכס כמו אבי דיכטר, לא מחביאים בועדת חוץ וביטחון. נכס כמו אבי דיכטר – צריך להיות שרביטחון הרבה לפני ליברמן. ואם לא ביטחון, אז תפקיד בכיר שיהלום את שיעור קומתו ויעניק מעט צבע לקבינט הליכודי שפרטלזוהרו של נתניהו והצלחתם המשגשגת של ישראל כץ ומירי רגב – הוא די חיוור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת שלח לך – לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

כבר לא משחק על בטוח

אלי חזן

בין אקדמיה לתעשייה: דרוש איזון

אלי חזן

טיבי טוב למי?

אריק זיו ויזר

ההבהרה החשובה של אייל דותן לגבי רעננה

אלי חזן

פרשת ויצא -חלומו של יעקב, הוא ההיסטוריה של עם ישראל בכל הדורות

אלי כהן
דילוג לתוכן