32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ללבני חסר ניחוח תהליך השלום

קדוש,קדוש,קדוש המינוי החדש, יש בעל בית במפעל הפיס, ארווין קוטלר ידיד אמיתי, מיצנע פאשיסט או דמוקראט, מי חי מניחוח תהליך השלום.

בן לאדן
מה נשתנה יום השואה השנה מכל ימי השואה ? שביום שני קמנו עם חיוך קטן סמוי בלב. הצורר בן לאדן נהרג ע"י כוחות הצבא של ארה"ב. אך לצד השמחה על מותו של הצורר יש הרגשה לא נעימה כי מי שחוגג בצדק את מותו של בן לאדן אחראי לעליית האיסלאם הקיצוני בעולם. כן, אובמה הזחוח היום הוא אותו אובמה שאת נאומו הראשון נשא במצרים בכיוון עידוד המאבק האיסלאמי בעולם.
אחרי הכל, אם בוחנים את מבחן התוצאה שנתיים לאחר כהונתו אנו נוכח לדעת כי בכל העולם אנו עדים לתופעה כי מה שהיה פעם מנהיגות פרגמטית ומתונה בעולם המערבי – מורשת אובמה קרטר קלינטון – יצרה התגברות של העולם האיסלאמי ראדיקלי. במצרים, האחים המוסלמים משתלטים בלי שנחוש זאת, גם בפקיסטאן עלה האיסלאם הקיצוני. דומינו האיסלאמי קיצוני עלה בחסות אובמה כפי שראש הדומינו – איראן – עלתה בשם הדמוקרטיה בקדנציה של קרטר.
"בחסות המערב עולה המזרח" – זאת מורשת התבוסתנים אובמה וקרטר.

ארווין קוטלר
המפלגה השמרנית ניצחה השבוע בבחירות בקנדה. ראש הממשלה שם, סטיבן הרפר, ידיד ישראל, ניצח בצורה ברורה והקטין את מפלגה הליברלית אך ארווין קוטלר ידיד ישראל אמיתי חבר המפלגה הליברלית שרד את הבחירות האלה והצליח לשמור על המושב שלו בפרלמנט. אין ספק כי לנו כמדינת ישראל הנצחון השמרני והבחירה של ארווין תעשה רק טוב.

עוזי דיין
האלוף במיל' מונה השבוע לתפקיד יו"ר מפעל הפיס, זהו עוד מינוי חשוב וטוב שלא אוייש בשנתיים האחרונות. צריך לזכור כי זהו אחד המינויים שהיה מיועד לאחד מפורשי קדימה [במידה והיה פילוג]. הוסכם כי התפקיד יועבר לח"כ רונית תירוש אבל כפי הנראה הגיעו לתובנה כי לא יהיה פילוג וצריך להתקדם הלאה. טוב שמהמינוי של עוזי יצא לדרך ואולי הוא יסמן את המשך המינויים שעומדים ממתינים ולא אויישו עד היום.
בהצלחה לעוזי דיין.

קדוש,קדוש,קדוש.
מינוי נוסף היה השבוע – מינויו של גבי קדוש לתפקיד היועץ הפוליטי של ראש הממשלה שהיה מיותם מאז ששלום שלמה עזב. אומנם, לא הרגשנו כי היה חוסר בחודשים האחרונים. יתר על כן, כאשר השווינו את כנס ראש השנה שהיה עלוב ורבים מחברי התנועה לא הסכימו להניע את עצמם אל גני התערוכה, בא כנס לאחר עידן שלום והיה סיפור הצלחה.
עכשיו מונה גבי קדוש לתפקיד. אין ספק כי הניסיון של גבי בניהול מערכות יעזור לשקם את מערכת הפוליטית של נתניהו. מה שאנו מקווים כי שעכשיו כאשר יתקשרו ליועץ ראש הממשלה יהיה מי שיענה מהצד השני. זהו המינימום שנדרש. וכן, השבוע לאחר הפרסום של המינוי כן היה מי שענה בצד השני של הטלפון.
בהצלחה לגבי קדוש. בכל מקרה אנו מאחלים רפואה שלמה לשלום שלמה היועץ לשעבר.

עמרם מצנע

יש במפלגת העבודה עכשיו מאבק מעניין. מי יהיה ראש המפלגה? מתברר כי מצנע מגיע לעבודה בא עם אג'נדה פשיסטית ישנה : הוא ימנה את חברי הכנסת של העבודה. כלומר, מיצנע לא מאמין בבוחרים. מצנע לא מאמין בדמוקרטיה. כפי הנראה מצנע, שנכשל בבחירות מול שרון בזמנו, רוצה להגיע לראשות ממשלה כפי שהוא הגיע לראשות המועצה ירוחם כמינוי ולא בבחירות, כלומר מצנע רוצה להיות כמו סטלין ולא לסמוך על הדמוקרטיה.

דו גלגלי
בחודשים האחרונים אנו שומעים כח ענף הדו גלגלי מובל למשבר, וכן כאשר במדינת ישראל אנו עדים לצמיחה, ענף הדו גלגלי נמצה בצניחה, וכךהענף הדו גללי נמצא השנה בשפל חסר תקדים וזאת על אף עליית מחירי הדלק שבדרך כלל מעודדים קנית רכב דו גלגלי כתחליף תחבורתי. מהנתונים של איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי באיגוד לשכות המסחר עולה ירידה של 50% ויותר משנים קודמות.
אז ראשית כמה עובדות חשובות
רוכבי הדו גלגלי הם בעיקר צעירים וסטודנטים.
בערים הגדולות ברחבי העולם ענף הדו גלגלי משגשג בגלל יתרונותיו הרבים.
אם המדינה תעודד תחבורה דו גלגלית ולא תעלה את תעריפי הביטוח למחירים שערורייתיים אז יפחת זיהום האוויר, יהיו פחות פקקי תנועה, יהיו יותר מקומות חניה. אין ספק שכל האוכלוסייה תהנה מכך !!!
ניסים בנימין מראשי ענף הדו גלגלי בארץ וממנהיגי מאבקם האחרון פקד לאחרונה כ-3,000 מתפקדים חדשים לליכוד אולי זה ישפיע על קובעי המדיניות הכלכלית כשם שהרפורמה בנמלים עוד לא יצאה לפועל בגלל הכוח הפוליטי הרב.הענף הדו גללי נמצא השנה בשפל חסר תקדים וזאת על אף עליית מחירי הדלק שבדרך כלל מעודדים קנית רכב דו גלגלי כתחליף תחבורתי. מהנתונים של איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי באיגוד לשכות המסחר עולה ירידה של 50% ויותר משנים קודמות.

ספטמבר המפחיד
מתברר כי תהליך ההפחדה של השמאל הישראלי מספטמבר הוא הספין הגדול של אבו מאזן וגורמי שמאל, שבספטמבר תוכר מדינה פלסטינית.
יש קולות הזויים שקוראים למדינת ישראל : "הכירי במדינת הטרור הפלסטינית, הגורם היחידי שקם וקרא לבן לאדן לוחם מוסלמ ערבי". או אז נזכרנו כיצד ברחוב הערבי בישראל היו גלי שמחה כאשר בוצע הטרור ב11 בספטמבר. אז הגיע הזמן שמדינת ישראל תחליט את ההחלטות שלה לא ע"י חבורת הזויים שמנסים להוביל אותנו לדרך ללא מוצא. העולם המערבי הישתנה רק בשנים לא במנטליות, שוב נגררים בעולם המערבי "החופשי" אחר בני שטן כמו הנייה, אבו מאזן, אסד, משעל, קדאפי,אחמדניג'אד, שבדרך השלום יפתרו הדברים. כן, גם מנהיגי העולם החופשי בעת מלחמת העולם השניה רצו להאמין כי יפתרו את בעית הנאציזים בדרכי שלום.
לכן לא משנה מה יאמרו ציפי לבני, מופז והגויים, חשוב מה טוב למדינת ישראל.
וספטמבר לא מפחיד אותנו.
רק לתזכורת, ליבני אומרת כי אם היא הייתה בשלטון היה שלום או תהליך שלום. אז ליבני היית בשלטון דיברת שלום והבאת עלינו שתי מלחמות בקדנציה קצרה.
אז יש כאלה שחיים מניחוח של תהליך שלום, ויש המנסים להגיע לשלום וביטחון נקודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדורון של האוצר רע לעם

נתניהו וכל השאר

אריק זיו ויזר

ממשלת עבאס סכנת חיים !

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

נתניהו לוחץ או לחיץ

אריק זיו ויזר

מירי על המפה

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן