19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

ליכודניק משתתף בצערו של דני וקנין

אימו של דני וקנין, ראש עיריית בית שמש לשעב וחבר מרכז הליכוד, נפטרה. ליכודניק משתתף בצערו 


ברוך דיין האמת. מסעודה וקנין, אמו של חברנו דניאל וקנין, לשעבר ראש עיריית בית-שמש מטעם הליכוד, הלכה הבוקר לעולמה ונטמנה סמוך לשקיעה בבית העלמין בית-שמש, לצד בעלה, חנניה וקנין ע"ה, שנפטר לפני כעשור.

מסעודה וקנין נולדה לפני 85 במרוקו ועלתה ארצה בגיל 28, כשהיא כבר נשואה, אם לשלושה בנות ובן, וברחמה הבן מאיר, שייבדל לחיים ארוכים. בבית-שמש נולדו לה שתי בנות נוספות.

הותירה אחריה שני אחים, אחד מהם הוא אשר אוחנה, לשעבר שר הדתות, שני בנים, חמש בנות, נכדים ונינים. נודעה בפשטות ובצניעות הליכותיה ובדאגה לכל אדם באשר הוא. עד לפני כמה שנים סעדה במו ידיה את אמה, חסיבה ע"ה, שנפטרה כשהיא בת קרוב ל-100 שנים.

ספדו לה בניה- דניאל ומאיר; ראש עיריית בית-שמש, משה אבוטבול; ראש המועצה הדתית, יהודה מדיזדה, שהכיר את המנוחה כשכן; רב היישוב מנחמיה ואחיין המנוחה, הרב דוד וקנין; ורב מושב תירוש, הרב נסים זגורי.

השבעה בבית בתה, איריס גבאי, במושב תירוש (הגעה למושב מכביש 383).

יהי זכרה ברוך

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של דוד אמאר מעתלית בשל מות אימו

אלי חזן

אבל בקריית שמונה : נפטר חבר המרכז סעדיה קסלסי

אלי חזן

תת אלוף במילואים אבי לאופר הלך לעולמו

אלי חזן

האזכרה לאברהם אפל

ליכודניק משתתף בצערו העמוק של השר צחי הנגבי בשל פטירת אמו גאולה

ליכודניק

ליכודניק משתתף בצערו של יוסי פלח מהרצליה בשל מות אחיו

אלי חזן
דילוג לתוכן