24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ליכודניקים מול מאות מפגיני שמאל

טובים השניים אריאל את אריאל  משום שבלי מניירות ובלי פחד הובילו הפגנה מול שמאל אנרכיסטי
מי שהבחין וודאי שם לב כי התופעה של קבוצות פעילי שמאל ממפלגת העבודה, מרצ וחד”ש המגיעים ומפגינים באופן קבוע מול בית ראש הממשלה בירושלים ובתל אביב, הפכה למחאה קבועה. 
מתווה הגז המתגבש, לא מוצא חן בעיניהם וזו סיבה מספיק טובה עבורם לצאת ולהפגין אך מנגד עד עתה לא נראו מחאות תמיכה או מחאות של פעילי ליכוד כנגד מי שבאמת מנסים לתקוע מקלות בגלגלים – אביגדור ליברמן, יאיר לפיד וכד’.
נשאלת השאלה (שכבר חוזרת על עצמה מספר פעמים) היכן צעירי הליכוד? מדוע נעלמו ונאלמו? התשובה האוטומטית הקבועה היא “העדר תקציב” אך אם להיות כנים, לא דרוש תקציב לתמיכה במפלגה ובראש הממשלה – דרוש רצון.
במוצ”ש האחרון שמתי לב ליוזמה קטנה ומבורכת של פעילים צעירים שמאסו בהפגנות השמאל הקבועות והחליטו לצאת למחאה, עם או בלי תמיכת ‘צעירי הליכוד’.
בצורה ספונטנית התארגנו החבר’ה הצעירים הללו מירושלים והסביבה וקראו לאחרים להצטרף אליהם. הם הכינו כמה שלטים, הביאו דגלי ליכוד ועמדו בצידו השני של הכביש מול בית ראש הממשלה ומחו על הצביעות של השמאל והביעו תמיכה במתווה הגז ובראש  הממשלה.
הקרדיט על היוזמה הברוכה מגיע לאריאל אילוז, אריאל מורלי ואבי דוד שפשוט עשו מעשה חיובי ובאו. אל השלושה שהביאו עימם ציוד מעבר למספרם, הצטרפו אזרחים נוספים שראו אותם ותוך דקות עמדו לצידם קרוב ל-20 תומכים.
השוטרים שהיו במקום לא ידעו מראש על ההתארגנות והגיעו לברר מה פשר ההתקהלות. כלי התקשורת שהיו במקום זיהו את המתרחש ובאו לסקר ולראיין את החבורה הצעירה.
לא זכורה לי מאז מערכת הבחירות לכנסת פעילות שטח של ליכודניקים בצמתים ובכבישים ולמען האמת כדאי להודות שהחסרון מורגש. הנה דוגמא טובה להשגת אפקטיביות: מפלגות השמאל הביאו שני אוטובוסים מלאים במפגינים ביחד עם עשרות פעילים מירושלים והחבר’ה האלה הצליחו להשיג את אותו האפקט בלי שקל של תקצוב, בלי טענות ובלי בירוקרטיה.
כן ירבו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוצים לנהל חשבון פריימריז ללא טעויות ? רואה החשבון תומר גוטליב יסייע לכם

אלי חזן

הפנים החדשות של הליכוד – חכ”ל שולי מועלם רפאלי

ליכודניק

ליכוד אינטרנשיונלס

אריק זיו

בית הדין של הליכוד מתחפש לבג”ץ

אריק זיו ויזר

פרצופה של הסיעה

אלי חזן

נשים, בואו נשים את הדברים על דיוקן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן