28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ליכודניקים – הגידו תודה לנתניהו

אינני רוצה להיכנס לנבכי העימות האחרון והמיותר שבין מזכירות הליכוד לבין יו”ר התנועה וראש הממשלה, בנימין נתניהו, אך ברצוני לעשות סדר.


 

ע”פ חוקת הליכוד המתפקדים בוחרים את יו”ר התנועה בצורה ישירה וע”פ סעיף 85 בחוקה “יושב ראש הליכוד הוא מועמד הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל”

יוצא מכך, שהמתפקדים שבחרו ישירות את יו”ר התנועה העניקו לו, מניה וביה, את הסמכויות לנהל את התנועה בכדי להביאה להצלחה, בין היתר בכדי שתהפוך למפלגת שלטון.

נתניהו מכהן כיו”ר התנועה 10 שנים וחצי, מתוכן 7 שנים וחצי כראש ממשלה, משמע הוא מילא אחר התכלית לשמה נבחר בהצלחה מסחררת.

מעבר להיותו ראש ממשלה מעולה שציבור המצביעים נתן בו אמון פעם שלישית ברציפות (אינני מתייחס לכהונה הראשונה ב 1996) הרי שהצלחתו להפוך את הליכוד למפלגת שלטון זמן כה רב מוכיחה גם שניהול התנועה לשם ביצוע המשימה נעשה בהצלחה רבה.

ציבור המתפקדים בחר גם את חברי המרכז והם בחרו את מוסדות התנועה, על כן לא ייתכן מצב שבו מוסדות התנועה ייטלו מיו”ר התנועה את הסמכויות שהמתפקדים העניקו לו ישירות.

תנועת הליכוד, חברי המוסדות ובעיקר נבחרינו בכנסת זוכים להיות חלק ממפלגת שלטון משפיעה בזכות הצלחתו של נתניהו, על כן חובה עלינו גם להיות נאמנים לבחירת המתפקדים וגם להכיר תודה ולאפשר לרוה”מ את התנאים להמשיך ולהוביל את התנועה בהצלחה.

אם יש נקודות מחלוקת קטנות יש לפתור אותן בצורה שקטה ובתנאי שהמחלוקת היא לשם שמים.

ושוב פעם:
ליו”ר התנועה שקיבל את אמון המתפקדים החובה והזכות להשתמש במשאבי התנועה בכדי למלא את התכלית ולהביאה לשלטון בכדי לממש את דרכה.
חובתו של כל חבר תנועה, חבר מוסדותיה או נבחר ציבור מטעמה היא לסייע בידו.


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברים באזכרה לעולה הגרדום שלמה בן-יוסף הי”ד /מאת: יוסי אחימאיר, מנכ”ל מכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

חיזוק מאוסטריה : “אסור לסבול אנטישמיות”

עינר אביב

אין הזדמנות שלישית

אריק זיו ויזר

אנו לא שוכחים : בית לא עוזבים ?

אלי חזן

טובה מעוז סופדת לבן ציון נתניהו

אלי חזן

המסר שביהמ”ש העליון הנכבד היה חייב לשקול בעניין השוטר מזרחי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן