26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

לוקח את הליכוד למחוזות רחוקים באירופה

רז גרנות הוא צעיר ליכודי החושב בצורה יצירתית. התוצאה היא הישגים בינלאומיים

אתגר האנטישמיות אשר פקד את העם היהודי בגולה, לא עצר מלכת גם לאחר הקמת מדינת ישראל. האנטישמיות לבשה פנים מודרניות ברחבי העולם, אם ברחובות, קמפוסי האוניברסיטאות ועד לפרלמנטים הפזורים בעולם. היא מלווה בפרופגנדה שקרית כלפי אזרחי ישראל, חיילי צה"ל והזכות הטבעית של העם היהודי על ארץ האבות. לא כל האנטישמיות מקורה באופי השלילי של אזרחי הגולה אם כי בורות לגבי עובדות המציאות בארץ, זאת לאור תופעת ה"פייק ניוז" שמונעת ע"י אינטרסים של בעלי תפקידים בחברות החדשות הזרות. מיגור התופעה מצריך זיהויי הזדמנויות בקשת רחבה של סקטורים בין השאר בארגונים בינלאומיים ובקשרי מפלגות בעולם. בשנת 2015 מפלגת הליכוד זכתה בפריצת דרך בסקטור הצעירים של הקהילה הבינלאומית, לאחר שיו"ר מחלקת קשרי החוץ אלי חזן הכניס את המפלגה לברית השלישית בגודלה באיחוד האירופי. חזן הטיל משימה למחלקתו (אנכי) ותמיר ורצברגר לכתוב מכתב בקשת הצטרפות לארגון הצעירים השמרנים של האיחוד.

משמעות המשימה היא אדירה. זוג צעירים אשר נושאים על גבם את ערכי ההדר הבית"רי נוסעים לראשונה לכנס הצעירים השמרנים בעיר פורטו שבפורטוגל. הכנס כלל חברי פרלמנט ושרי חוץ מכל אירופה ובסופו הגיע הארגון להחלטה כי יש לקבל את הליכוד לברית הצעירים השמרנים. עצם החברות שלנו בארגון בינלאומי מכובד שכזה, נותן לנו הזדמנות ליצור שיח חיובי על המדינה והליכוד, להסביר את המהלכים האסטרטגים של הממשלה ומדיניות נתניהו ממקור ראשון. אחרי תקופה לא מבוטלת, אנו רואים את התוצאות הנגלות אל מול עיננו, הכוח ההסברתי והדיפלומטי שלנו עולה. ארגון הEYC מוציא הצהרה על מלחמה באנטישמיות, יותר ויותר מדינות באירופה מתחילות להכיר בירושלים כבירתה של ישראל, ולבסוף גאה לבשר שנבחרתי להיות סגן יו"ר הארגון ע"י 22 מדינות חברות כבר שני קדנציות ברציפות. מעבר לעבודה שישראל והליכוד על המפה, דלתם של חברי האיחוד האירופי פתוחה בפנינו, הצעירים חוזרים למדינותיהם מהכנסים ומפיצים את הבשורה אודות התרומה של ישראל למדע, לטכנולוגיה, לחקלאות ולסייבר העולמי. כאשר יום אחד הצעירים אותם אנחנו יוצרים קשרים בינלאומיים יגיעו למעמד של מקבלי ההחלטות בתור מנהיגי העתיד של אירופה ויהיו לטובתנו – נדע שזה שווה את הכל.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ נאוה בוקר הגיעה לטורניר לזכרו של אבי רן ז"ל

אריאל אילוז

היום בר מצווה!

דודו חיים

חברי בית הדין של הליכוד התפטרו

אריק זיו ויזר

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

אופיר אקוניס: "אנחנו בליכוד מתמקדים בעשייה"

אריק זיו ויזר

בחירות, רבותי

אריק זיו
דילוג לתוכן