18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

לבקשת קרא: הפרלמנט האירופי והפלמי ידונו בשחרור גלעד שליט

סגן השר איוב קרא החליט לפעול למען גלעד שליט בערוצים קצת פחות מקובלים

יו”ר  ועדת החוץ בפרלמנט הפלמי מר פרנק קריילמן נענה לבקשתו של סגן השר איוב קרא בפגישתם בבריסל בראשית החודש, ויכנס ביום שלישי 28 יוני דיון בנושא שחרור גלעד שליט בוועדה בראשה הוא עומד, אליה יוזמנו סגן השר איוב קרא , בני משפחת שליט,  גברת תמר סמאש שגרירת ישראל בבלגיה, מר מארק אווט מומחה למזרח התיכון וחבר לשעבר במשרד החוץ הפדראלי, גברת בריג’יט הרמנס מומחית למזרח התיכון , מר דריס ואן איג’, ראש הממשלה לשעבר של הולנד, ויוזמן גם נציג של הרשות הפלסטינית בבריסל, וביום רביעי למחרת יתקיים דיון רב משתתפים בפרלמנט האירופי, בו ייטלו חלק סגן השר איוב קרא ובני משפחת שליט לצד חברי הפרלמנט האירופי.

סגן השר קרא ידרוש להעביר את האחריות לגורלו של גלעד שליט על הרשות הפלסטינית, שכן לאחר ההסכם בין אש”ף וחמאס שמטרתו איחוד הרש”פ לממשלה אחת משותפת, צריכים להתנהל מול רשות אחת שתהיה אחראית על כל המתרחש בשטחי הרשות, בין אם זה בעזה או בשטחי יהודה ושומרון ועליה תוטל האחריות בכל נושא, לא יעלה על הדעת  שיד אחת תושט לשלום ויד אחת תונף לטרור ונמשיך להתעלם, נגמרו הימים שנעשתה הפרדה בין ההצהרות היפות של פת”ח לבין הרג וטרור אכזרי שמבצע החמאס באותה עת באזרחי ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל באליפות ישראל לרכיבת ראווה

אריק זיו ויזר

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן

“לפי הערכתי הליכוד-ביתנו יזכה ב-42 מנדטים”

אלי חזן

סגן השר איוב קרא, “דין כפר יאסיף כדין עמנואל”

אריק זיו ויזר

בדרך למיסוד קשרים עם המדינה החדשה בדרום סודן

אריק זיו ויזר

קול קרא בסוריה

אלי חזן
דילוג לתוכן