20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

לבני : נחצו קווים אדומים בעסקת שליט

הליכוד בתגובה : שליט הוא לא פליט ריאליטי. ליכודניק שואל : ומהם האסונות שהנחיתה לבני עלינו

יו"ר האופוזיציה, אשר כמעט נמחקה בתקופה האחרונה, הגיבה לראשונה על עסקת שליט. "ישראל נחלשה בעקבות עסקת שליט", אומרת הבוקר לבני בשורה של ראיונות לכלי תקשורת שונים. היא מוסיפה כי "יש פוטנציאל לנזק אסטרטגי" וכן "נחצו קווים אדומים".

 

הליכוד הוציא תגובה ובה נאמר : "מצער שלבני מתייחסת לחייל גלעד שליט כאל פליט ריאליטי.מצער לא פחות שהיא בחרה להיות בחופשה בחול כשכל עם ישראל התרגש משובו. לבני היא פוליטיקאית פחדנית שלא דיברה כשהיה צריך. כנראה היא שכחה שגלעד שליט נפל בשבי כשהיא היתה שרה בכירה בממשלה. כנראה גם שכחה שנכשלה בהשבתו הביתה, עד להכרעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשיב אותו למשפחתו ולמדינת ישראל. לבני אינה יודעת מהי אחריות ופועלת משיקולים פוליטיים שאינם מקובלים גם על חברי מפלגתה.לבני התעוררה כמו תמיד מאוחר מדי ועדיף היה שתמשיך בשתיקתה."

 

ליכודניק מבקש לשאול : האם יש גבול לקווים האדומים שחצתה לבני בעצמה? האם יש גבול למספרי הנפגעים בעקבות מדיניותה של לבני כשרה במספר ממשלות ? האם יש גבול לנזקים הקשורים להחלטה 1701 ? האם יש גבול לנזקים שבויתור על ירושלים ועל זכות השיבה? ללבני הפתרונים. מזל רק שהסקרים האחרונים, ויש לקוות שבבחירות הקרובות, מראים כי לקדימה 13 מנדטים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה גרם מופז לשר החינוך לעשות?

אלי חזן

נגוסה גם בהסברה

אריק זיו ויזר

גרשון מסיקה: לא נוכל לפתוח את שנת הלימודים הבאה

אריק זיו ויזר

ברית הזוגיות צעד קטן לפיתרון גדול

האחריות על נושא הפנסיה הועבר לועדת העבודה הרווחה והבריאות

הליכוד בחר פה אחד ברובי ריבלין כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת ה-18

דילוג לתוכן