22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לא מדיחים מנהיג במצוקה

 

מאז ומתמיד מה שאפיין אותנו בליכוד זה אחדות פנימית ונאמנות למנהיג המפלגה. זה הכוח שלנו וזה הייחוד שלנו וזה החוזקה שלנו.

ככלל אנחנו לא מדיחים את מנהיגינו ובעיקר לא בעיתות מצוקה. אנחנו לעולם לא נזרוק את נתניהו, בטח לא כשהוא מדמם. אנחנו בני אדם אנחנו לא חיות שמשחרות לטרף.

מעבר למאבק הפוליטי ולקודי ההתנהגות שחונכנו עליהם, לא אחטא לאמת אם אומר, שרוב רובם של חברי הליכוד חושבים שנעשה לנתניהו עוול גדול ושהתיק נגדו נתפר, כדי להדיחו מהשלטון. התנהגות המשטרה והפרקליטות לאורך כל החקירה, רק מחזקות את טענותינו, מחזק את רצונינו לשמור על נתניהו ולא לעשות  לו עוול נוסף על מה שנעשה לו.

גדעון סער בעצם אומר לנו שכל מה שאנחנו חושבים וכל מה שגדלנו עליו לא נכון. נאמנות, חברות, אחדות, זה לא רלוונטי אצלו. אצל סער " לירות" במנהיג בעודו מדמם זה בסדר גמור וכדאי שזה יהיה עכשיו, מהר בעשרים ואחד יום ף כדי שגידעון "ישמור " על ארץ ישראל.

אם נעשה כדבריו ארץ ישראל לא תהיה ראויה לאנשים כמונו. .

לסיום, סער  בעצם מבקש מאיתנו, חברי הליכוד,  להצטרף לכחול לבן  ולהדיח את נתניהו. מי שמבקש דבר כזה  מחברי הליכוד לא ראוי להיות יו"ר הליכוד ואני בספק גדול אם ראוי להיות חבר ליכוד.

המאמר התפרסם במעריב

מוטי אוחנה חבר מרכז הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הערת אזהרה לליכודניקים

מעיין סמון

פרופ' בן ציון נתניהו ז"ל 1910-2012 -קווים לדמותו

אלי חזן

דרכו הארוכה של בנט…לליכוד

אלי חזן

הציבור רצה שינוי ולא מהפכה

אריק זיו ויזר

פרשת קורח – ערעור על מנהיגות

אלי כהן

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן