20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

לא ליפול ברשת

עיתון "הארץ" הוא עיתון איכותי וחשוב במערך התקשורת בישראל. ואולם, כאשר הוא מעניק במה בלתי נגמרת למחרחרי אלימות והרס המנותקים מהמציאות, כמו עמירה הס וגדעון לוי – שאת קולם אסור להשתיק, וכאשר הוא נותן לגיטימציה לשונאי ישראל באשר הם כאשר המטרה שלו בעצם היא ניגוח נתניהו – הרי שעל כך יש להשיב. הסברת ישראל ברשת היא צורך חיוני במאבק על התודעה העולמית ויש לברך על כך. פורסם לראשונה בעיתון "ישראל היום"

דומה שכמו רוב היוזמות הציוניות שנועדו לבסס את מעמדה ואת יוקרתה של מדינת ישראל, גם היוזמה להקים יחידת צללים של סטודנטים להסברה ישראלית מוסווית באינטרנט מקוממת את עיתון "הארץ". לשם כך פירסם העיתון מאמר מערכת נוקב המבקר את היוזמה, ואף העניק לו כותרת האמורה לשרת את המטרה ההפוכה של התוכנית – "החוג ללימודי תעמולה".
הצורך ביחידת ההסברה המוסווית התעורר בעקבות תמונת מצב עדכנית, שרק מתגברת ככל שחולף הזמן: האנטישמיות המסורתית, שבאה לידי ביטוי בשנאת יהודים וששיאה היה בשואה, התחלפה בשנאת מדינת ישראל. המטרה הסופית של אותם שונאים היא למחוק את ישראל מהמפה ולהקים תחתיה מדינה שאינה יהודית. תהליך יצירת הדה־לגיטימציה של ישראל מתרחש בכמה מישורים, ועיקרו הטלת מסכת שקרים והאשמות מופרכות מהיסוד נגדה.

 

למאמר המקורי מ"ישראל היום" לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא בית ולא יסודות – אלי חזן

אריק זיו ויזר

נאום נתניהו : הפיכת הפרדיגמה

אלי חזן

חרחורי המלחמה של ח"כ זועבי

אלי חזן

גיבורות בעל כורחן

אלי חזן

הדרך של עוזי לירושלים

אלי חזן

אחרי הכל – השמיים הם של כולם

אלי חזן
דילוג לתוכן