21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

“לא ייתכן שבלב מדינת ישראל – חייל חרדי יחשוש לחזור לביתו”.

בעקבות ההתקפות על חיילים חרדים נועדו רכזי ‘המטה החרדי בליכוד’ עם שר הביטחון

 

 

במפגש של רכזי ‘המטה החרדי בליכוד’ בראשות יעקב וידר עם שר הביטחון בוגי יעלון בקריה בתל אביב, נידון בין השאר נושא ההתקפות האלימות כנגד חיילים חרדים מצד קומץ אלים וקיצוני. חבר נשיאות הליכוד ויו”ר המטה יעקב וידר שמוביל בחברה החרדית את המאבק באותה קבוצה קיצונית, ואף פעל למען כינוסה של וועדת חוץ וביטחון שדנה בנושא. חיזק את החיילים החרדים וביקש מהשר שיפעל למען הגברת המלחמה כנגד אותם קיצונים אלימים, והגנת משפחות החיילים החרדים.

השר יעלון הביע זעזוע מחומרת ההסתה, ואמר כי “לא ייתכן שבלב מדינת ישראל – חייל חרדי יחשוש לחזור לביתו”. “אני אשב עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ונטקס עצה כיצד יהיה ניתן להגביר את המלחמה באותם פורעים”. השר חיזק את פעילי המטה החרדי ואמר כי הליכוד היא מפלגה בה יש את כל גווני החברה הישראלית והיא מהווה בית חם לציבור החרדי.

אחד מהפעילים ציין את העובדה כי מרבית מהחרדים בעולם אינם משתייכים למפלגה סקטוריאלית וחברים במפלגות הגדולות במדינתם. “בצרפת, אנגליה, וארה”ב אין מפלגות חרדיות והציבור מצטרף למפלגות הגדולות לפי תפיסתו המדינית והכלכלית. מה שטוב לחרדי בבלגיה, טוב גם לחרדי בישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איך משכנעים אנשים להצביע מח”ל

ליכודניק

כולנו חנה בן זקן

אריק זיו ויזר

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

הנגבי כבש את התנועה

אלי חזן

ברית אסטרטגית?

Gilad Trugbild

נאום בר אילן של פייגלין: מדינה אחת לעם אחד

אלי חזן
דילוג לתוכן