32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

לא התחיל באבו סנאן

מה החל את האלימות באבו סנאן ומה צריכה המשטרה לבדוק באמת ?

 

 

רפיסות מעולם לא הביאה לדו קיום וחיים משותפים, ואווירת העליהום שמסתמנת בתקשורת עקב אירועי אבו סנאן, יהיו הטריגר של הצד השני לחפש נקמה למרות שהוא שהצית את האש, וצריך להיות ברור שהרגעת הרוחות צריכה להיות הדדית ולא על חשבון צד אחד, וחקירת המשטרה לא צריכה להתחיל בבדיקת מצלמות אבטחה כפי שהצהיר מפקד המחוז, אלא הבדיקה צריכה להיות בדיוק בשיטה של בדיקת שרפה שנבדק הגורם ולא תפקוד הכבאים .

למחרת המהומות באבו סנאן הצהיר מפקד המחוז שתתבצע חקירה של האירועים, ייבדקו מצלמות אבטחה ויבוצעו מעצרים, וכאן המקום להזהיר את המשטרה מטיוח הסיבות העיקריות שהביאו להתפרצות הר הגעש הדרוזי, ובמקום לטפל בשורש הבעיה נטפלים לענפים, ובכך נהיה צפויים לשידור חוזר של האירועים במוקדם או במאוחר, ובוודאי נהיה צפויים להתנגדויות למעצרים לא הוגנים להענשת ה ש"ג .

האירועים שנפלו על אבו סנאן לא היו בגלל הכאפייה ולא המגן דויד כמו שמנסים להציג זאת, ולא התחיל בצילומי הבחורות שהורכבו על גוף עירום, ואם לא נרחיק עד המאה ה- 11 ונתמקד בסבב האחרון, זה החל במלחמת צוק איתן בהסתה פרועה ואינטנסיבית ברשתות החברתיות נגד העדה הדרוזית ובניה המשרתים בצה"ל, והאשמת מח"ט גולני ג'סאן עליאן כאילו הוא החליט להכריז מלחמה על עזה, והוא היחיד שהרג את המחבלים ותופעות הלוואי האזרחיות במהלך המלחמה, וחודש אחר המלחמה הייתה ירידה מסוימת בהסתה, וחזרה להתעצם עוד יותר אחר פיגוע הדריסה בו נפלל קצין מג"ב הדרוזי החלל ג'דעאן אסעד ז"ל והמחבל חוסל ע"י קצין דרוזי אחר, והשיא הגיע עם חיסול המחבל האחרון מכפר כנא שגם נטען שחוסל ע"י שוטר דרוזי .

ההסתה נגד האוכלוסייה הדרוזית בישראל לא מצאה מענה מרשויות החוק, והפורעים המוסלמים ניצלו את הכאוס הזה והחריפו את ההסתה, עד שהגיעה לפתחם של תושבי אבו סנאן הדרוזים וחשו פגיעה בכבודם ובבנותיהם, וכשרשויות החוק מפקירות את האזרח לא נותרה בידו אלא לקום ולהגן על ביתו, וכמו במקרה של דרומי גם באבו סנאן הייתה הצדקה להגנת הדרוזים על קיומם, עדה קטנה נרדפת מאז המאה ה-11 ע"י אותו גורם לא תישן על זרי הדפנה ותבליג , בעיקר כשאין מגן שימנע מהפורעים לפגוע בהם.

זו אזהרת נורה אדומה שבני העדה הדרוזית מניחים לפתחה של משטרת ישראל, ובידינו סימוכין מספיקים להרשעת מסיתים רבים מכל רחבי הארץ, ואם המעצרים לא יתחילו מביתו של ראאד סלאח, עובר דרך שאר כפרי המשולש והגליל ומזרח ירושלים, לפני שיגיעו לאבו סנאן אנחנו נתנגד לכל תוצאת חקירה, ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו להרשעת המשטרה בסיוע לסוכן זר, נגד אזרחים נאמנים שמשרתים את המדינה בכל זרועותיה, בתקווה שהשר לביטחון פנים יהיה נאמן לתפקידו וינחה את פקודיו לפעול למיצוי החקירה הזו עד תום, ללא טיוח האופייני למצבי שמירת סטטוס קוו .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חפשו את פורום החווה

אריק זיו ויזר

יומן מלחמה (עפ"י המסתמן – אולי אחרון!!) /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

ראש עיריית ניו יורק לשעבר ג'וליאני: בישראל יותר בטוח משיקאגו

אריאל אילוז

מה מאיים עלינו יותר מאשר פצצה גרעינית איראנית? / יוני יצחק*

אריק זיו ויזר

Help

אריק זיו ויזר

מבנציון ועד בנימין – לא קם כנתניהו

אריק זיו
דילוג לתוכן