18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

לא איראן אלא עסקי אהוד ברק באבטחת אישים

משהו טוב קורה בבית חולים ברזילי, אמסלם נגד אלקין, מושיקו בבית האח הגדול, סכנת הליכודניקים החדשים, רעננה כמשל

ענק בברזילי

באתי לנחם את חברי משה ענקי ומשפחתו וקיבלתי חיזוק. בין המנחמים הרבים הגיע לנחם חזי לוי, מנהל בית החולים ברזילי. נדהמתי מאהבת המשפחה האבלה לחזי. האחים סיפרו כי חזי שינה את פני בית החולים אם בעבר כאשר היו צריכים להגיע לבית החולים היו פונים שמאלה ושמאלה ונוסעים לקפלן, היום מי שצריך בית חולים נוסע ימינה וימינה ישר לבית חולים ברזילי. זה לא דבר מובן מאליו שמשפחה שאיבדה קרוב לפרגן לבית החולים. בדרך כלל נשארת טינה ונשאר כעס אך פה נתקלתי באהבה מופלאה לצוות ולמנהל בית החולים.

באתי לנחם ויצאתי עם הרגשה של התרוממות הרוח. מבחינתי, חזי לוי מנהל מספר אחד של בתי החולים.

אבטחה או מה

השבוע התבשרנו שראשי ממשלה יקבלו אבטחת אישים 20 שנה , הסבירו לנו כי איראן שמה אותם על הכוונת. האם זה נכון? או שכן או שלא. רק דבר אחד כן ברור : אהוד ברק מסתובב כבר מספר חודשים ועושה נפשות שיחזירו לו את אבטחת אישים. ורק שיהיה ברור אבטחת אישים יכולה לאבטח כל אחד שיש התרעה על ראשו. לא צריך חוק ולא צריך כלום.

כלומר אם באמת יש התרעה על אהוד ברק אבטחת אישים יכולה וצריכה לאבטח אותו.

ולכן כל שינוי החוק או תקנות זה זריקת חול בעיניים.

לא באמת התרעות מאיראן . ברק פשוט דורש אבטחת אישים. כי זה טוב לעסקים שלו.

ח"כ ה דוד ביטן ברומטר של הליכוד בסדרה של כותרות ב"שיחת השבת" בלשכת עו"ד:

איילת שקד רצויה בליכוד, תיקח מקום 1 בפריימריז. אני אתמוך בה כשתבוא. העבודה צריכה לשים את לבני בראש המפלגה. גבאי לא יהיה יו"ר העבודה בבחירות. אלקין יהיה רה"ע ירושלים. ביבי יתמוך בו, התיק שלי ייסגר, בחירות בפברואר-מרץ.

אם ביטן כבר נגע ברשימת הליכוד הבאה והציג מועמדים לרשימה אז אי אפשר להתעלם מהמועמד הכי חם: יואב גלנט. ואין ספק כי הוא יוסיף את המימד של המשבצת הביטחונית.

מה שברור הוא כי השגריר דני דנון, גדעון סער, שר השיכון יואב גלנט , שר הכלכלה אלי כהן, השרה איילת שקד : כל אלה במידה ויתמודדו יגיעו למקומות גבוהים .

לגבי השרה איילת שקד אין ספק כי ביטן צודק בהערכה שלו ולכן כאשר נגיע לערב הבחירות נמצא את שרת המשפטים במצב שבו היא צריכה להגיע להחלטה : האם ליפול לתוכנית של האח בנט  למנוע ממנה להיות שרת המשפטים בממשלה הבאה וכל זאת רק כדי להיות שר הביטחון הבא. בנט לא יכול לסבול שתי תופעות בממשלה הנוכחית : הראשונה ליברמן שר ביטחון והשנייה : הפופולאריות  של השרה שקד.

רעננה כמשל

לפני הבחירות בסניף הליכוד דרשה יו"ר הסניף רחל בן ארי כי המועמדים המתמודדים צריכים להתחייב לתמוך במי שיזכה, אך כאשר היא הפסידה לאילן כהן הכול התהפך. השבוע הגיע ראש הממשלה לביתו של המנצח ומי שיוביל את הליכוד בעיר רעננה. ומה עשתה רחל בן ארי, פנתה לראש הממשלה שלא יגיע. נתניהו לא ספר את הבקשה וכן הגיע ביחד עם שר החבורה ישראל כץ, והשניים באו ותמכו במועמד הליכוד אילן כהן.

ליכודניקים חדשים

זוכרים שמירב מיכאלי המליצה לשמאל בקיבוצים להתפקד לליכוד?

עכשיו זה קורה, הקיבוצים פתחו במפקד.

כנסו לקישור פה:

כך נפתחת הקריאה לקמפיין:

"תנועה הקיבוצית והקיבוץ הדתי יחלו היום בקמפיין לחברות וחברי הקיבוצים במטרה להגדיל את הכוח של הקיבוצניקים במגרש הפוליטי ואצל מקבלי ההחלטות, על-ידי התפקדות לכל המפלגות הציוניות והדמוקרטיות– משמאל ומימין".

אני חוזר: ברגע שהתנועה לא מגיבה בנחרצות מול התופעה של "הליכודניקים החדשים" הרעיון מחלחל והוא עלול לגרום נזקים אדירים לתנועה.

ליכודניקים לא חדשים. צריכים לזכור במי תומכים הליכודניקים החדשים ובאלה לא תומכים בינתיים התמיכה ברורה בניר ברקת, צחי הנגבי , ושרן השכל.ח"כ יואב קיש שהתנתק מחיבוק הדוב של הליכודניקים החדשים לא רק במילים ובמעשים, נחזק אותו אנחנו הליכודניקים.

מושיקו פסל

האם האח הגדול יהפוך להיות מקפצה לכנסת הבאה? את מושיקו פסל אנחנו מכירים מאז הפריצה שלו כמועמד לראשות הצעירים. אמנם הוא לא זכה אבל תפס מעמד בקרב הצעירים ובתנועה במיוחד עם היוזמה של הליכודיאדה . השבוע הוא נכנס לאח הגדול.

זהו פוסט הכניסה לאח הגדול של פסל :

חבריי היקרים והמופתעים ערב טוב. אם אתם קוראים את השורות הבאות, כנראה שהמסע שלי בבית האח הגדול יצא לדרך.

נתחיל בסליחה קטנה על כך שלא שיתפתי, הייתי שמח לשתף כל אחת ואחד מכם ולשמוע את דעתו, אבל הייתי חתום על הסכם סודיות. להחלטה להיכנס לבית האח בסופו של דבר אחר לבטים רבים יש כמה סיבות, על חלקן אני עדיין לא יכול לדבר אבל הנה כמה שכן.

חוויה – רובכם יודעים כי לצערי לא יצא לי לעשות כמו רובנו את הטיול הגדול שלאחר הצבא. מיום שחרורי מצה"ל בניתי את "פילטר לוג'יק" משרד הפרסום שלנו שאני גאה בו מאוד… וחשבתי שזו תהיה הזדמנות נפלאה לחוויה מיוחדת שלא מזדמנת בכול יום.

יד ההשגחה – האמת שלא חשבתי על האופציה להיכנס לניסוי הזה ברצינות מעולם. אבל ההפקה פנתה אליי ובתחילה ניהלתי את המגעים מתוך סקרנות לגבי התהליך עצמו, בלי שחשבתי ברצינות להיכנס לבית. אבל בהמשך הדרך חשתי שאם מתוך מועמדים רבים, מבקשים ממני להיכנס, כנראה שבאמונה פשוטה שם אני צריך להיות.

סיבה חשובה נוספת, המון פעמים יוצא לי להכיר אנשים חדשים במסגרת העבודה וחיי היומיום. השיחה תמיד קולחת וזורמת עד שאני אומר שאני ליכודניק ואז מגיע עיקום פרצוף, הרמת גבה או כל סימן אחר המעיד על אי נוחות מסוימת: "אבל אתה לא נראה ליכודניק"… במשפט הזה טמון כל כך הרבה בורות או גזענות או שניהם ביחד.  אנשים מספרים לי שהם מצביעים לביבי אבל בסוד – כי הם מתביישים. אז במדינה היפה שלנו יש ימין צעיר ואנרגטי שאכפת לו ממה שקורה כאן והוא גאה במדינה היפה שלנו והכי חשוב הוא לא מרגיש צורך להתנצל על כך

אלקין לא לבד בירושלים

המאבק של סניף הליכוד מול אלקין על חלוקת הרשימה שלו מול רשימת הליכוד הביא לפתיחת חזית חדשה של דודי אמסלם מול אלקין. אם עד לפני מספר שבועות היו הסכמות בין השניים, עכשיו יש נתק כאשר אמסלם מצד אחד רוצה שאלקין יאמץ את רשימת הסניף למרות שהרשימה אינה מייצגת את בוחרי הליכוד, אך אמסלם בשלו.

מנגד, אלקין רוצה להקים רשימה שתהיה אטרקטיבית ותוכל להביא מנדטים. כדי לייצב את הרשימה שלו אלקין צריך להציב אישה במקום גבוה ולהציב נציג שכונות אותנטי, ולכן צריך למצוא את שביל הזהב של הסניף ואלקין.

אבל מנגד אלקין מציג תמיכה רכבה של ראשי סניפים וראשי ערים שתומכים במאבק שלו

164 ראשי ערים וראשי סניפים של הליכוד מכל קצוות הארץ יוצאים בתמיכה נרחבת  בשר ירושלים זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים תחת הכותרת "תומכים באלקין לירושלים חזקה"

במכתב שהוציאו בכירי הליכוד ברחבי הארץ ובהם עשרות ראשי ערים,ראשי מועצות אזוריות ומקומיות וראשי הסניפים כתבו: "אנו ראשי רשויות מהליכוד וראשי סניפים מכל רחבי הארץ, תומכים במועמדותו של השר לענייני ירושלים זאב אלקין, לתפקיד ראש העיר ירושלים לקוראים לחברינו מירושלים ובארץ כולה להתגייס לתמיכה במועמדותו"

תמיכה זאת היא חסרת תקדים ומהווה אמון מלא בשר אלקין ובהצלחתו בעיר, בפניה כתבו ראשי הערים והסניפים:

"אנו מברכים את תושבי ירושלים על מועמדותו של מנהיג בכיר ברמה הלאומית לראשות עירם, וסוברים כי לעיר הבירה של כולנו מגיע מנהיג מסוגו של השר אלקין"

במכתב עליו חתמו מאה שישים וארבע ראשי ערים וסניפים של הליכוד נימקו את תמיכתם בעשייה הגדולה של אלקין בשנים האחרונות למען המחנה הלאומי והימין,

"השר אלקין עשה רבות למען הליכוד והמחנה הלאומי בתפקידיו בכנסת ובממשלה ואנו בטוחים שימשיך בדרכו זו גם בתפקידו הבא כראש העיר ירושלים".

תגובת סניף ירושלים לא אחרה להגיע בסרטון שנשלף דקות לאחר הפצה מכתב התמיכה של אלקין, שבקיצור כל התומכים של אלקין לא ירושלמים, וגם אלקין לא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ההירש ישראל על מינוייך חלל

אריק זיו ויזר

Easy Come פירון וגל Go

אריק זיו ויזר

לפיד תפס טראמפ

יונה ושמה ליברמן ?

אריק זיו ויזר

ליברמן נשאר עם זחאלקה

אריק זיו ויזר

בנט הבסיס למהפך הבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן