18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

כשאלקין פגש את שקד

במשבר נתניהו בנט בלטו עוד שלושה שחקנים : השניים מאוד מועילים ואילו השלישי מאוד הרסני

 

 

לאחר שלושה ימים בהם לא חדל שלום שלמה, היועץ של השר בנט, לחמם את הבוס שלו כנגד ראש הממשלה, כאשר רף העימות עלה והתקפות הדדיות באו משני הצדדים, דבר שהויבל לשתי דרישות התנצלות ואולטימטום אחד שהציב ראש הממשלה, הגיעה ההתנצלות של שר הכלכלה בנט שאמר כי לא התכוון לתקוף אישית את בנימין נתניהו או לפגוע.

בנט מתעקש כי לא התנצל אלא רק הבהיר את דבריו, אך בכירים בליכוד ובבית היהודי טוענים כי האחרון התקפל והתנצל . בסביבת נתניהו הכריזו על ניצחון ובכך למעשה תם המשבר שהטיל צל על המשך ישיבת הבית היהודי בקואליציה.

ההתנצלות הגיעה כאשר בבית היהודי החלו להבין כי נתניהו נחוש לפטר את בנט. במהלך היום התקיימו שיחות שהבהירו כי נתניהו לא מתכוון למצמץ.

השלב האחרון היה בחצר ביתו של יו"ר הכנסת שרבים הגיעו לנחם אותו. שם נפגשו אלקין ואיילת שקד. השניים חמקו אל אחורי הגינה. אלקין הבהיר לשקד כי עדיף לבנט להתנצל לפני שנתניהו מוציא מכתב,  כמחצית השעה לאחר השיחה של שקד אלקין הגיעה ההתנצלות.

בכיר בבית היהודי טוען כי מעורבתו של שלום שלמה היא רעה חולה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר החינוך גדעון סער: האנטישמיות החדשה עברה טרנספורמציה: מדה לגיטימציה של היהודי לדה לגיטימציה של מדינת היהודים.

אריק זיו ויזר

בימים הקרובים יחל תהליך חידוש ושימור הביתן היהודי באושוויץ

שר החינוך בעצרת תנועות הנוער ביד ושם

אריק זיו ויזר

שטייניץ : "הקפאת הבנייה תיפסק בחודש ספטמבר".

אריק זיו ויזר

לאה נס: "הגולן חשוב היום מאי פעם"

אלי חזן

יריב לוין פונה למזוז בעינינו של שר התיירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן