19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

כץ עוקף את לפיד בסיבוב

זה לא עניין של תחרות. ממש לא. סיוע לניצולי שואה הוא עניין מהותי. מה שכן, חיים כץ הוא הח"כ מהליכוד שהיה הראשון להבטיח את שיפור התנאים של ניצולי השואה. ליכודניק מביע סיפוק 

 

הצעת החוק פרטית שהגיש חיים כץ ושהממשלה תמכה בה, הצעה שתאפשר לניצולי שואה נוספים לקבל גמלת סיעוד מהמדינה ועלותה מוערכת בעשרות מיליוני שקלים בשנה, הולכת ונשלמת בימים הללו. 
ח"כ כץ אמר היום: "ממשלת ישראל עושה צעד משמעותי בטיפול בניצולי השואה. סיכמתי עם שר האוצר לפיד, אשר גילה אחריות ורגישות רבה לנושא, כי משרד האוצר יתמוך בהצעת החוק ונקדם אותה יחד בתיאום מלא".
על הצעת החוק: לפני כשנתיים חוקקה ועדת העבודה והרווחה חוק שיזם היו"ר כץ, לפיו רנטות המשולמות לניצולי שואה על ידי מדינות חוץ, כמו גרמניה, לא ייחשבו כהכנסה לעניין קביעת הזכאות לגמלת סיעוד. כלומר, קצבאות אלה לא יילקחו בחשבון בעת חישוב הזכאות לגמלת סיעוד, אשר מותנית במבחן הכנסה. בהצעת חוק זו מוצע לקבוע כי הוראה זו תחול גם על קצבאות חודשיות המשולמות לניצולי השואה במדינת ישראל (כמו: קצבה חודשית המשולמת לנרדפי הנאצים ועוזריהם ).
כזכור, בדיון הסוער שהתקיים בוועדה לפני כחודש ועסק במצוקת ניצולי השואה, התחייב כץ להגיש הצעות חוק שיקלו על הניצולים. "מספיק עם הדיבורים, הגיע הזמן למעשים." אמר לפני חודש וקיים !

 

 

 

לכרטיס האוהדים של חיים כץ לחצו כאן – שווה לייק 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ בצניעות : אקוניס והרכבת

אלי חזן

ח"כ ציפי חוטובלי: "העליה במספר הבקשות וההיתרים הניתנים לפיטורי נשים בהריון מדאיגה ועל התמ"ת לפעול לצמצומה"

אריק זיו ויזר

הישג לשדולת רוכבי הדו גלגלי בכנסת בראשות ח"כ שאמה

אריק זיו ויזר

יום שני של התעוררות

אריק זיו ויזר

ח"כ עינת וילף: "יש לבחון אם יש שימוש באמצעי התקשורת כדי להגן על אינטרסים כלכליים"

אריק זיו ויזר

אקוניס בבאר שבע : "פעולה תקיפה בעזה – עכשיו!"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן