20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

כנס מוצלח נוסף לתא הליכוד "לביא-גלעד" באוניברסיטת תל-אביב

סגן יו"ר הכנסת הגיע למעוז השמאל והרביץ תורה ליכודית

ביום רביעי,1.6.2011,נערך כנס נוסף של תא הליכוד המתחדש באוניברסיטת תל-אביב.

לאחר המפגש הקודם,בו אירח תא הליכוד את ח"כ ציפי חוטובלי,הגיע למפגש סגן יו"ר הכנסת,ח"כ אופיר אקוניס.

 

המפגש משך אליו מעל ל-50 סטודנטיות וסטודנטים אשר התכנסו בכדי לשמוע ולהשמיע את דבריהם לח"כ אקוניס.

הכנס החל במילות תודה וברכה של ראשי התא,רועי סגל ורגינה אברמוביץ' לנוכחים ולח"כ אקוניס על הגעתם וכן הבטחה להמשיך ולפעול ברחבי האוניברסיטה בכדי להביע את הדעות הציוניות אשר שוררות בקרב ציבור נרחב של סטודנטים אשר ממעט להשמיע את קולו בשל האווירה האנטי-ציונית ברחבי הקמפוס.

 

לפני תחילת דבריו של ח"כ אקוניס,עלה לדבר אחד הפעילים המרכזיים בתא,אייל גולן,אשר הסביר את מהלך העניינים והפעולות אשר ננקטו בעקבות ביקורו ודברי השטנה של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית,ראאד סלאח,אשר ביקר באוניברסיטה בשבוע שקדם למפגש זה.

גולן הסביר כי חברי התא החליטו ליטול את היוזמה ולפעול באופן אקטיבי כנגד ביקורים עתידיים של אנשים מסוג זה בקמפוס וכי פעילות תא "לביא-גלעד" שפנו לראשי האוניברסיטה הוכתרה בהצלחה.

חברי התא ובראשם רועי סגל פנו לכלל הגורמים המוסמכים בקמפוס וכן למשרד החינוך בכדי למנוע מבעוד מועד הרצאות וביקורים של אנשים אשר פועלים וחותרים כנגד מדינת ישראל.

 

ח"כ אקוניס פתח את דבריו בהתייחסות לפעולה זו של התא וברך אותם על הנחישות והאקטיביות.

אקוניס קרא לחברי התא ולפעילים הרבים להמשיך ולפעול בנחישות ובגאווה ברחבי הקמפוס בפרט,וברחבי ישראל בכלל במטרה להעביר את המסר ש"אנחנו הרוב" וכי אנו חייבים להמשיך ולצרף עוד ועוד צעירות,צעירים ובוגרים כאחד לפעילות החשובה למען מדינת ישראל.

אקוניס הסביר כי מבחינה היסטורית,הליכוד בשלטון קרוב ל-30 שנה ברצף (למעט מספר מערכות בחירות בודדות) וכי ברור לציבור בישראל כי דרך הליכוד הינה הדרך הנכונה וצעירי הליכוד והפעילים ברחבי הארץ חייבים להמשיך ולפעול בראש מורם,הן בקמפוסים והן ברחבי המדינה כולה.

לאחר מכן התייחס ח"כ אקוניס לנושא החברתי,הוא הזכיר כי המושג "חברתי" איננו מסתכם רק בצעקות לתוך מגאפונים מול משרד רה"מ או משרד הממשלה השונים,אלא להיות חברתי משמעו לבצע רפורמות ולחוקק חוקים למען הציבור.

אקוניס הזכיר בדבריו את הישגי הממשלה וחברי הכנסת של הליכוד בתחום זה מאז כינונה של הממשלה:

הרפורמות בשוק הסלולר,התקשורת,האינטרנט,רפורמות צרכניות וחוקים רבים דוגמאת חוק הדגל אשר נוגע גם בהיבט הלאומי וגם בהיבט הכלכלי,שכן הוא מאפשר למפעלים בפריפריה להעסיק עובדים ישראלים ובכך לדאוג לפרנסתם של רבים,הוא הזכיר כי רפורמות וחוקים אלה הינם הוכחה לעשייה הרבה של ממשלת הליכוד וכי תפקידו של הליכוד מאז ולתמיד יהיה התחום החברתי והמשך שיפור חייהם של תושבי מדינת ישראל.

 

בהיבט המדיני התייחס ח"כ אקוניס לביקורו של רה"מ נתניהו בארצות הברית לפני כשבוע וטען כי "ויתורים אינם תוכנית מדינית" וכי העקרונות אותם הציג רה"מ בביקורו הם אשר מנחים את תוואי המו"מ מול הפלשתינים:לא נחזור לגבולות 1967,חזרתם של הפליטים לתחומי מדינת ישראל איננה באה בחשבון,ירושלים תמשיך להיות בירתה המאוחדת והנצחית של מדינת ישראל וכן מדינת ישראל שומרת לעצמה את הזכות לגבולות בני הגנה.

שלב השאלות מהקהל והדיון הפתוח כלל שאלות רבות ומגוונות עליהן הקפיד ח"כ אקוניס לענות בפירוט תוך התייחסות לדבריהם של הנוכחים,שאלות בתחום המדיני-חברתי-כלכלי וכן נושא הפוסט ציונות אשר מציף את הקמפוסים השונים ברחבי הארץ נענו על ידי אקוניס ונחתמו בקריאה להמשיך ולפעול ללא לאות ברחבי הארץ,בקמפוסים השונים ובפעילויות רבות על מנת להעביר את המסר:

"העם בחר בדרך הליכוד והעם ימשיך לבחור בדרך הליכוד גם בעתיד"

 

את הכנס חתמו ראשי התא בהכרזה כי התא ימשיך לפעול במטרה לצרף עוד סטודנטיות וסטודנטים רבים לפעילות ולמאבקים השונים באוניברסיטת תל-אביב.

 

הכנס נעשה בשיתוף פעולה עם רכזי צעירי הליכוד וזאת מתוך תפישה כי יש לחזק את פעילות הליכוד בתוך האוניברסיטאות על מנת לצרף עוד צעירות וצעירים אידאולוגיים רבים לתנועת הליכוד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס בנושא עבריינות מין על רקע לאומני

אריק זיו ויזר

בלעדי ל'ליכודניק': פריצת דרך משמעותית במגעים להקמת ארגון צעירים חדש באירופה, ביוזמת והובלת הליכוד

אריק זיו ויזר

ספירת העומר בליכוד

אלי חזן

השנה החדשה של צעירי הליכוד בסימן קרא ולוין

אלי חזן

מתן יו"ר האגודה בבר אילן

אלי חזן

הקבוצה הצפונית – ממשיכים לפעול לאחר הבחירות

דילוג לתוכן