30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

כנסת של פחדנים

הם מפחדים: בנט מפחד מנתניהו,נתניהו מפחד מהצמד, לפיד מפחד מביבי.

 

בסביבת נתניהו מאשימים את נוני מוזס כי הוא עומד מאחורי הברית של בנט ולפיד, לטענתם הברית הזאת נולדה ממי שהריץ את נפתלי בנט , והקשר ללפיד ידוע.

מה שמפחיד את סביבת נתניהו הוא שעון החול האוזל: נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה חוזר לנשיא ואומר ‘לא צלחה דרכי להרכבת ממשלה, רוצה בחירות חדשות’, פרס מקשיב ומסכים אך מסכים רק עם הכשלון של נתניהווממנה ח”כ אחר להרכבת הממשלה.

 

לכן נתניהו מעדיף לשמר את הישן והרע, נתניהו מעדיף להיות תלוי בחרדים, שחרדים רק למצב שאנחנו נתחזק אותם, זאת אותה פוליטיקה ישנה ורעה, כתושב ירושלים אני רואה את התוצאה של התלות בקואליציה של חרדים,הם מנהלים אותנו ואנחנו נהפכנו להיות העבדים שלהם, אנחנו רוצים להשתחרר מהעול!

 

קואליציה שתלויה באגודה וש”ס היא רעה לעם, התוצאה שלה שלא יהיה שוויון בנטל, לא יתבצע שינוי שיטת ממשל, והתוצאה בסופו של יום ‘אותה גברת בשינוי אדרת’, במקום ברק יש לבני.

בפועל העם אמר את דברו הוא רצה את נתניהו ראש ממשלה אך עם לפיד.

 

מצד שני, ההתנהלות של בנט ולפיד מזכירה את ההתנהלות המגלומנית של לבני עם ה 28 מנדטים, גם היא נהגה אז ביהירות ושחצנות.

כך נוהגים בנט ולפיד, הם ניסו לכופף את נתניהו כמו לבני לפני ארבע שנים, אך שניהם שכחו דבר אחד: התפקיד שלהם היה לבא ולהשפיע, אך משום מה הם העדיפו את ההצהרות הלוחמניות מול הליכוד.

 

ההתנהלות הפחדנית של נתניהו, נתניהו נבהל מההצהרות של לפיד שרוצה להיות ראש ממשלה בפעם הבאה, נו אז הוא הצהיר.

 

נתניהו חייב לבצע מהלך מתקן עכשיו: לקרוא ללפיד ובנט ולאמר להם בואו לממשלה עכשיו בלי משחקים, מצד שני בנט ולפיד חייבים להבין כי העם נתן להם כח כדי שישפיעו מבפנים ולא יהפכו להיות תרנגולת צעקנית בכנסת ללא השפעה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר אדלשטיין לראש-הממשל​ה: “קיים לאלתר דיון במסקנות דו”ח אדמונד לוי”!

אלי חזן

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, מינתה את הטניסאית ציפי אובזילר ליועצת לענייני ספורט

אריק זיו ויזר

זוכרים את אריה (לובה) אליאב

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו אופק חדש בשלטון

אריק זיו ויזר

ריבלין: “המערכה על ירושלים מתחילה במעלה אדומים”

אלי חזן

בעקבות דו”ח המבקר הנהלת משרד התרבות דורשת לממש את התפטרותו של המנכ”ל אמיר עשבי באופן מיידי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן