19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כנגד שני חתני פרס דיברה תקשורת

העיתונאי יעקב אחימאיר מוכיח שניתן להיות דעתן, הגון, וחדור תחושת שליחות עיתונאית. אם זכייתו של נחום ברנע, בפרס ישראל, היא קלקול- הרי שזכייתו של אחימאיר היא התיקון. הלכתי לארכיון…

כמו כל אחד, גם בתודעתי יש רשימה דמיונית של "טובים" ורעים". העיתונאי יעקב אחימאיר, מככב אצלי ברשימת הטובים, מהסיבה הזאת שמחתי לשמוע שהוא זוכה השנה בפרס ישראל לעיתונות. ראיתי בזכייתו סוג של תיקון. נחום ברנע- גם הוא חתן פרס ישראל לעיתונות- הוא הקלקול, ואחימאיר הוא התיקון.

יש לי תחושה שאחימאיר למרות הפרגון שלי, יחוש אי נוחות שאני כורך את שמחתי בזכייתו, עם "הכפשת" עיתונאי אחר. כי ככה הוא- ג'נטלמן, מאופק ומקצוען. אני שמח בזכייתו משום שהוא ההוכחה, שניתן להיות עיתונאי דעתן, הגון, וחדור שליחות עיתונאית.

בתוכנית "היו ימים" (ערוץ הכנסת / 11.3.12) עם ד"ר תום שגב, הזכיר אחימאיר את שנאת בגין. "אחרי המהפך ב- 77", כך אמר, "ראיתי וחשתי במערכת החדשות את השנאה למנחם בגין". יומיים קודם, בראיון למעריב (9.3.12), אחימאיר דיבר על שנאת הברנז'ה את נתניהו. האזכור הזה הכיל את דעתו של אחימאיר- השנאה אסורה. היא משבשת ופוגעת באיכות "התוצרת" של העיתונאים.

הניסוח של אחימאיר את שנאת התקשורת למנהיגי הימין, היה מאופק. הלכתי לארכיון, כדי להביא את התיאור של אמנון דנקנר למהפך 77. "הברברים פרצו את החומות של בית-המקדש", אמר דנקנר לארי שביט. "הברברים" הכוונה, לאותם אזרחים שהצביעו קודם למפא"י, אח"כ למערך, וב- 77, בחוצפתם כי רבה- "ערקו" למנחם בגין. השנאה לנתניהו היא אנטי דמוקרטית, מפני שהיא מוכיחה קושי מנטאלי ופסיכולוגי לראות ראש ממשלה שהגיע בזכות הפתקים של מי שהשמאל רואה כ"אספסוף".

ליעקב אחימאיר מגיע ברכות. הפרס אותו יקבל בערב יום העצמאות, יכבד גם אותנו האזרחים, שאחימאיר חש כשליחם.
(בקרוב מאמר על החתן השני- נחום ברנע + סרטונים שהוא היה רוצה שלא תראו…)

 

http://www.youtube.com/watch?v=FRZVOQJTS2c&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=Itm07MfPGb8&feature=player_embedded

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוק האברכים- זווית אחרת

אריק זיו ויזר

עמוס עוז, חייל מקלדת בשירות הטרור

אריק זיו ויזר

חיים רמון קבלו תזכורת / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

ציפי לבני נגד המשתמטות

אריק זיו ויזר

תשובה מאוחרת לשלמה מדמון/כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תסמונת הכבשה הפועה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן