30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

כן לפינוי – לא להסדרה

 

 

ימים סוערים עוברים על מדינת ישראל. ימים בהם ההתיישבות עומדת במבחן. ימים בהם סדרי השלטון ומעמדו של בית מהשפט העליון עומדים למבחן גם כן. אבקש לציין כבר מלכתחילה כי אני בעד התיישבות ביהודה ושומרון. התיישבות על פי החוק ועל פי ההסכמה הכי רבה שיכולה להיות במדינת ישראל. יטענו מתנגדיי : השמאל כנגד ההתיישבות ולכן אין כאן שום הסכמה. אך לא כך היא. בית המשפט העליון היה זה שהכשיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון וזה שהכשיר את גדר ההפרדה בשינויים מתבקשים וכאן ההסכמה עליה אני מדבר.

 

אני גם סבור שהגיע הזמן שאנחנו. כן אנחנו. אנשי הימין הלאומי אך גם הליבראלי, לא ניגרר אחרי אותם זרמים משיחיים בהתיישבות אשר אותם לא מעניינת הדמוקרטיה, אותם לא מעניינת מערכת המשפט. ראוי כי נעמיד דברים על מקומם : אלו אנרכיסטים מצד ימין שמגיעים עם ברק בעיניים כאשר מה שהם למדו מחלק מהחרדים הוא לסחוט אותנו כמו לימון. הם הגיעו אלינו לליכוד לא כי הם מאמינים בדרכו של ז'בוטינסקי אלא שהם הגיעו כאשר שק מטענם הערכי כולל אמונה בלתי מתפשרת בכח עליון ששלח אותם להתישב בחלקי המולדת. אותם לא מעניין החוק. זאת ועוד, אותם לא מעניין כיצד זה יגמר. הם רוצים הכל ואם לא הם כבר ידאגו לההשאיר אדמה חרוכה. יעקב כץ הידוע לכל ככצל'ה, מנהיג האיחוד הלאומי, הוא הדוגמה של משיחיות שתרבות השקר בבסיסה ושלא תבין לא נכון. כצל'ה הוא יהודי יקר שעשה המון למען מדינת ישראל וההתיישבות אלא שהוא איבד משהו בדרך. אך חמור ביותר כי אצלנו בליכוד ההנהגה מגיעה פעם אחר פעם לאותה נקודת כניעה למשיחיים.

הם יובילו אותנו שוב לפילוג בליכוד כאילו שלא היינו כבר בסיפור הזה. בן דרור ימיני כתב זה מכבר מספר פעמים על "מיעוטקרטיה" שמשפיעה על הערכים הציוניים של מדינת ישראל לרעה. בן דרור צריך לעמוד על התופעה של "מיעוטקרטיה" בתוך הליכוד. אולי הגיע הזמן שמיעוט קטן לא יוכל להכניע מדינה שלמה. אולי הגיע הזמן שנתניהו לא ייכנע אלא שיבנה את קיר הברזל מול אלה שאינם מקבלים את שלטון החוק .

 

זאת הדרך. רק תן להם הפעם שיבינו כי זאת הדרך וקיר הברזל יזכיר לאותם מתישבים אשר לוקחים את החוק לידיהם פעם אחר פעם כי יש מחיר לבריונות שלהם.

 

אני חוזר לרגימת המח"ט לפני מספר חודשים. התופעה הזאת של פגיעה בחיילים היא הדוגמה שלהם מותר הכל. יש לשים סוף להתנהגות הזאת ולכן ממשלת ישראל צריכה לשמור על החוק ואם המתיישבים נפגעים הרי שעלינו למצוא את הדרך לחיים משותפים יחדיו. ארץ ישראל נקנית ביסורים, גם בדורנו.

שהרי, גבעת האולפנה עברה את כל הערכאות ואם הגענו לסיטואציה שבה בית המשפט העליון החליט החלטה צריך לקיים אותה. כך היה עושה ז'בוטינסקי וכך בוודאי היה עושה גם מנחם בגין.

אני קורא לשרי הליכוד : אל תנטשו את נתניהו בעמידה שלו. כן. פינוי גבעת האולפנה נועדה לשמור על יהודה ושומרון ואת בסיס הכח של נתניהו. אתם הם שרי אלפים ואל תפחדו מיום המבחן של מתפקדי המתנחלים, אם הם ירגישו שאתם מפחדים מהם אתם תגלו כי הם לא יעזבו אותכם עד שיחגרו לכם חגורות בטון מסביב המותניים שלכם.

אין לי בעיה עם אלקין. הוא עושה עבודת קודש, אך על שרי הליכוד להתלכד מסביב לנתניהו, כי כאשר השותפים יראו חזית אחידה מסביב לנתניהו הם יחששו. כך, גם בקואליציה יתמכו בנתניהו.

 

על נבחרי הליכוד לזכור : המתנחלים אולי מתפקדים לליכוד אך בוחרים בבן ארי לכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התפקיד הקריטי של שר החינוך באריאל

אלי חזן

קשה עכשיו – קל אחר כך

עינר אביב

אבו מאזן מעולם לא עזב את דרך הטרור

עינר אביב

35 שנה למהפך הפוליטי

אלי חזן

פרשת פינחס –"במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש"( אבות נ,ה)

אלי כהן

ראש חודש אדר בהר הבית

אלי חזן
דילוג לתוכן