24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כל כך קל לתעב אותו (2)

הסיוט של אולמרט (תא במעשיהו), הוא הפנטזיה של הירשזון. אם לאולמרט אין בעיה לשקר לבוחרים שאמורים לקבוע את מעמדו בפוליטיקה, קל וחומר לשופטים, שבהחלטה אחת יכולים לממש את הפנטזיה של הירשזון.. הלכתי לארכיון.

 

 

פוליטיקאי המבקש את אמון הציבור, חייב לדבר אמת. במציאות הישראלית, קרה לא פעם שדווקא השקרנים הגיעו ראשונים, והותירו את דוברי האמת מתוסכלים ומתחבטים בשאלה- האם האמת משתלמת?

התקשורת הישראלית רודפת את השקרנים מהמחנה הלא נכון. שקרנים מהמחנה הנכון יודעים- שקרנותם לא תיחשף. אהוד אולמרט חטף בראש, עד שהגיע למסקנה, שמימוש הפוטנציאל הטמון באופיו המפוקפק, מחייב עריקה למחנה הנכון. תזת האתרוג הוכיחה את מה שידע הרבה שנים.

ברשימתי הקודמת “כל כך קל לתעב אותו”, הבאתי סרטון שבו ראש הממשלה אולמרט נואם בקונגרס האמריקאי. כשדיבר על “ירושלים המאוחדת”. היום הוא מדבר על חלוקת העיר, למרות שאבו-מאזן דחה את הצעתו.

הלכתי לארכיון והוצאתי עוד כמה קטעים (יש המון!) מהם ניתן ללמוד על אופיו של הנוכל הזה. בקטע הראשון (5.2.11) אולמרט מגלה לנו, שעוד כשהיה ראש עיר, הוא לא האמין בירושלים המאוחדת. אם זה נכון- מדוע אמר (אח”כ) באינסוף הזדמנויות שאסור לחלק את העיר?. הקטע השני מוכיח זאת. בכנס הרצליה (ינואר 2006) הוא אמר: אין מדינה יהודית בלי ירושלים מאוחדת”.

הקטע השלישי מיולי 2000. אולמרט נוזף בראש הממשלה ברק שהציע לערפאת את חלוקת העיר, למרות שלפני הבחירות נשבע לירושלים השלמה. אולמרט מפר הנדרים, ראה בהפרת ההתחייבות של ברק לבוחרים מעשה אסור.

זאת הזדמנות להזכיר לציבור שבקמפיין הבחירות לראשות העיר ירושלים (ספטמבר 98), אולמרט התחייב לכהן קדנציה מלאה. גם ההתחייבות הזאת הופרה. בנובמבר 2002 אולמרט גילה לנו שהוו ועליזה, נהנים לגור בירושלים. לעולם לא נעזוב את העיר, הבטיח. היום הוא גר בת”א.

שורה תחתונה- אם לאולמרט אין בעיה לשקר לבוחרים שאמורים לקבוע את מעמדו בפוליטיקה, קל וחומר לשופטים, שבהחלטה אחת יכולים לממש את הפנטזיה של הירשזון.. הלכתי לארכיון ושלפתי עוד כמה קטעים. שופופו…

 

אולמרט : הצעתי לאבו מאזן את חלוקת ירושלים 

 

אולמרט עוד לפני כן : אסור לחלק את ירושלים 

 

אולמרט : ברק רימה אותנו בעניין ירושלים 

 

אולמרט : אין שלום באשמת אבו מאזן 

 

אולמרט מבטא סלידה משוחד קטן 

 

אולמרט מבטא סלידה מאי ניקיון כפיים 

 

אולמרט מאשים את הדנקנרים 

 

אולמרט משקר : נטפל בחינוך הרך 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מורשת שרון / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

נתניהו יש רק אחד

אריק זיו ויזר

בקשה צנועה מנחום ברנע / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

על חזון הגבולות של יצחק רבין

אריק זיו ויזר

עוצמתו של השקר

אריק זיו ויזר

כששנאה משמשת מקור השראה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן