23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

כך מעמידים את החרדים בפינה ברעננה

אילן כהן במאבקו למען תלמידה חרדית בת העיר

אילן כהן,יו"ר הליכוד ברעננה וחבר הנהלת עיריית רעננה,סייע לתלמידה בת 17 מרעננה שהורחקה מבית ספרה החרדי "בית יעקב" ברמת גן.

התלמידה בת ה-17 לא החלה את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר לאחר שהנהלת בית הספר החליטה להשהותה לצמיתות בשל מה שהם כינו : "שידוכים שעשתה הנערה בין תלמידים".

 

כהן, שמכיר היטב את המשפחה מרעננה, התערב בסיפור הזה והביא לשובה של התלמידה ללימודים סדירים בבית הספר החרדי.

 

אלחר מכן  שיגר מכתב דחוף לשר החינוך,גדעון סער ולסגנו הממונה על החינוך החרדי,ח"כ מוזס ובו הביע את אי שביעות רצונו מזה שתלמידה בת ה-17 אינה שבה לספסל הלימודים בבית הספר החרדי,חרף העובדה שכלל התלמידים בבית הספר שבו אליו.

 

כהן נפגש ביום ה עם מנהל בית הספר והפציר להשיב את התלמידה לבית הספר ללימודים סדירים כי הסיבה שבגינה הושהתה מבית הספר היתה שקרית ולא אמינה.

 

כהן אמר : " אני מכיר היטב את התלמידה ואת הוריה כבר עשרים שנים. זו תלמידה מבית מצויין ודתי ברעננה שההורים מחנכים את חמשת ילדיהם על טהרת הדת והתרבות הדתית ערכית לאומית.הניסיונות של הנהלת בית הספר החרדי ברמת גן להשהות את התלמידה לא צלחו,שכן מדובר במזימה בלתי ראויה שבאה לעשות דה לגיטמציה לתלמידה המבריקה.מדובר בתלמידה מצטיינת שאני בעצמי ראיתי את התעודות שלה וכל הציונים שלה הם 80 ו-90. נפגשתי עם מנהל בית הספר והבהרתי לו שאם לא ישיב את התלמידה ללימודיה,אני אפנה לערכאות.היה לי חשוב שהתלמידה תעלה לכיתה יב

כמו כל חבריה לספסל הלימודים ותלמד כמו כולם.אני שמח שהיא תשוב ללימודים לאחר 10 ימים בהם נעדרה לשווא בטענות מגוכחות להפליא".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עשרות ראשי רשויות מרחבי הארץ ביקרו באילת העיר המדגימה לתכנית הלאומית 'עיר ללא אלימות'

אריק זיו ויזר

חצור הגלילית תהפוך לעיר-קהילתית מרכזית בגליל העליון

אריק זיו ויזר

האגרת לבוחר של ברקת

אלי חזן

השר שטייניץ – "אפעל להקמת מוסד אקדמי בפתח תקווה"

אלי חזן

ישראל ביתנו:"לא עושים תחיית המתים לסניף ירושלים"

אריק זיו ויזר

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן