34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כוכב הצפון

הרבה מנצחים נרשמו בבחירות לוועידת הליכוד. אלי חזן שם לב לשוקי אוחנה מצפת שדומה כי הוא הפך להיות “כוכב הצפון” וזאת לאור הישגיו בבחירות 

 

הרבה מנצחים נרשמו בבחירות לוועידה. לצד ההסכמות הרבות אליהן הגיעו קבוצות מקבוצות שונות בתוך הליכוד הרי שבתוכן מתבלטים מספר פעילים. אחד מהם הוא שוקי אוחנה שהשתלט על הסניף בצפת.

 

שוקי נולד בעיר ומשמש כיום כחבר מועצת העיר מטעם הליכוד. הוא אחד היחידים שנכנס למועצה בעירו עם האותיות מח”ל. השתחרר מצה”ל בדרגת סגן אלוף במיל’ לאחר ששירת בנאמנה את מדינת ישראל כקצין בצה”ל בשנים 1984-2006. אוחנה נשוי לדורית ואב לאסף, יואב ודביר. בהשכלתו הוא בוגר תואר ראשון המנהל עסקים וכמו כן השתלם בנושא בלונדון. כמו כן, השלים תואר שני המנהל חינוכי וכן תואר L.L.B במשפטים בקרייה האקדמית קריית אונו.

 

מלבד ההשתלטות שלו על סניף צפת הרי שהוא שלח את זרועותיו במסגרת הפורום בליכוד אותו הוא מנהל וכן אביו אף נבחר למקום הראשון במייסדים.

 

שוקי, איך ההרגשה ?

“ההרגשה מצוינת אנשי ואני עובדים לא מעט זמן בפעילות ליכודית דרך מפגשים והוספת מאות מתפקדים הגדלנו את הסניף פי שניים וצפת הסניף השני בגודלו בצפון”.

 

הגעת להישגים משמעותיים. מה חשוב לך לקדם ?

“כליכודניק חשוב לקדם את החולאים החברתיים ומי שחי ובא הן מרקע חברתי והן מרקע בטחוני כקצין בכיר בצהל אחד הנושאים החשובים בליכוד להיות כתנועה מובילה בנושאים החברתיים ובשמירה על ארץ ישראל”.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סלאח שבתי נעצר בחדרה

אריק זיו ויזר

מכתבו של שמעון ראם לסיוע ללאומיות

אריק זיו ויזר

חגיגת המימונה אצל ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

עלבון הבית העלוב /מאת:מיכאל פואה

אריק זיו ויזר

יוסי קוממי – הליכודניק של הרצליה

עינר אביב

“עוגת פרורים” / מאת אבריאל בן דור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן