24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כהן על מינוי כחלון: “האיש הנכון בזמן הנכון”

כך כתב אילן כהן, חבר הנהלת עיריית רעננה, במכתב ששיגר לשר התקשורת והרווחה, משה כחלון, ועודד אותו על החלטתו לקבל לידיו את תפקיד יו”ר מנהל מקרקעי ישראל

 

אילן כהן כתב במכתבו כי הוא רוצה לברך את כחלון על כך שהחליט לאמץ בחום את החלטת ראש הממשלה נתניהו לשלבו בתפקיד יו”ר מנהל מקרקעי ישראל.

 

וכך כתב כהן אל כחלון : ” דווקא בימים אלה שלאחר הבחירות אני סבור שיש מקום לשבצך בתפקיד יו”ר מנהל מקרעי ישראל כדי שתוכל להשפיע מקרוב אחר הורדת תעריפי הדיור הגבוהים. בתפקידך כשר התקשורת הוכחת מהי מנהיגות שלוקחת על עצמה החלטה ומשנה את פני הדברים וכך נהגת בהפחתת תעריפי הסלולר לאזרחים.

 

כהן קשר התייחס גם לחשיבות המינוי דווקא בהיוודע תוצאות הבחירות: “בימים אלה של חשבון נפש באשר לתוצאות הבחירות האחרונות כדי לברר כיצד הליכוד-ביתנו נכשל בניסיונו לזכות ב-44 מנדטים בבחירות וזכה רק ב-31 מנדטים דווקא אתה תוכל לשנות את פני הליכוד ולהוכיח שפניו מופנות את האזרחים ואל הורדת יוקר המחייה. למותר לציין,רכישת דירה בשנת 2013 הפכה לחלום שלא ימומש ובחלק מן הערים גם שכירות אינה באה בחשבון  כי היא גבוהה מדי. התייצבותך בנושא כה חשוב כמו הורדת תעריפי הדיור חשובה לאין ערוך וטוב שנהגת באופן ממלכתי”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיכטר הוא סגן שר הביטחון החדש

אריק זיו

ממשלת נתניהו מצדיעה לצפון

אריק זיו ויזר

מנכ”ל ליכוד אנגלוס לנתניהו: אמץ דו”ח לוי, ודא שליכוד יישאר ליכוד

אלי חזן

יוזמה במרכז הליכוד להקמת משבצת מובטחת לייצוג נכים ברשימה לכנסת

שמעון שראל

ליכודניק מאחל מזל טוב לצוקית אהרון

אלי חזן

סיעת הליכוד בושה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן