26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ישראל כץ יעביר 250 מיליון שקל למגזר הערבי

כץ מגשים את אמרתו של ז’בוטינסקי – “שם ירווה לו מאושר, מנחת, בן ערב, בן נצרת ובני.

כ- 250 מיליון שקל יושקעו במגזר הערבי, בשנה וחצי הקרובות. כך הודיע אמש  שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, במהלך סיוע שערך עם אנשי משרדו בישובי הערבים בגליל.
שר התחבורה ציין כי עיקר התקציב יושקע בפיתוח כבישים והתקני בטיחות בעשרות ישובים ערביים. ברחבי הארץ ובכללם סלילת כבישים חדשים, הרחבת כבישים קיימים, סלילת כבישי טבעת והסדרת צמתים תחבורתיים, בישובים ובכניסות אליהם.
השר כץ מסר כי דגש מיוחד יינתן לביצוע פרויקטים בטיחותיים ותחבורתיים בסביבת בתי ספר ומוסדות חינוך של ילדים ובני נוער, תוך יצירת הסדרי בטיחות מיוחדים סביב מוסדות אלה.
השר כץ הוסיף כי התקציב שאושר על ידי משרד התחבורה הוא בנוסף ל- 100 מליון שקל שאושרו השנה על ידי הממשלה לפיתוח תשתיות תחבורתיות ותחבורה ציבורית במגזר הערבי.
שר התחבורה הדגיש כי החלטתו להגדיל את ההשקעות של משרד התחבורה במגזר הלא הערבי נובעת מהצורך להדביק פער של שנים רבות בהשקעות במגזר זה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי : “בשנים האחרונות השתרשה קונספציה מוטעית”

אריק זיו ויזר

בהנחיית סער: אלפי תלמידים מבקרים במזרח ירושלים

אריק זיו ויזר

בוגי נגד עמדת נאמן בנושא שכר הבכירים

אריק זיו ויזר

השר כץ מתנגד לועדת חקירה

אריק זיו ויזר

לא שפר גורלו

אריק זיו ויזר

יריב לוין פונה למזוז בעינינו של שר התיירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן