25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ישראל כץ במפגש חברי ליכוד בבית טובה מעוז במעלות-תרשיחא

טובה מעוז : “כשאנו מדברים על שר חברתי או שר הפריפריה אנו מודיעים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים – זה שר התחבורה  ישראל כץ”.

 

שר התחבורה ישראל כץ התארח אמש אצל טובה מעוז בביתה לרגל הבחירות המוניציפאליות שבה מתמודדת מעוז ברשימה המשותפת הליכוד ישראל ביתנו. 

 

מעוז : “האיש עשה ועושה ,הכבישים מקשרים אותנו תושבי הצפון (גם בדרום) למרכז הארץ במהירות בזק, לנסוע ברכבת (בשמור) ממש תענוג , מנהריה לתל אביב כשעה וחצי, נהריה אוניברסיטת  באר-שבע , כשעתיים וחצי. על הקמת רכבת לכרמיאל עובדים, כבישים מהירים,גשרים ,צמתים ומנהרות  לקצר זמן נסיעה. ולא לשכוח בטיחות בדרכים!!!  הפרטת הנמלים הקמת רכבת לבית שאן , שמיים פתוחים , לא עוצר עובד ימים כלילות לא לחינם קוראים לו הבולדוזר !!”

יחד עם זאת ישראל לא שוכח חברים, לא רק השמיים פתוחים, דלת משרדו תמיד פתוחה. עוזרו הנאמן עידן תמיד עונה בשלווה ורוגע ,ועכשיו חברתינו  היקרה  קטי שיטרית ראש מטה,  זה ממש צוות מנצח גם הדוברת מעין וגם זינה היועצת. הוא יודע להביא אותם הוא יודע לשמור על יחסי אנוש.

ישראל, תושבי הצפון מודים לך תושבי הצפון לא שוכחים שאתה לא יושב על הגדר בשעות הקשות כי מי שיושב על הגדר הסיכוי ליפול הוא גבוהה.

ישראל אני מודה לך על מפגש החברים בביתי חברים מהמגזר וחברים מהערים הקרובות שם פגש את החברים מהמגזר את עסי ונידל ממגאר את מודי מינוח ג’ת את פאדי מולה מירכא את  עמר עמר את ויקטור אלון והרצל עכו ועוד

וברור חברים ממעלות. המועמד שלנו לרשות ארקדי פומרנץ, מקסים, טל ויפה טמיר, רפי בן חמו,יחיאל , ליאור, סמי, יניב , פייסל, ואנשי תרשיחא שזאת פעם ראשונה ישבו עם שר ועוד מהליכוד… ועוד כ- 80 איש באו לכבד אותך והמשותף רובם(95%) ליכודניקים ,ולאחר ששמעו אותך יהיה קל לפקוד אותם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברי המשנה לראש עיריית כפר סבא ביום העצמאות

74 רשימות הליכוד ו-65 מועמדי הליכוד לראשות הערים זוכים לרוח גבית מראש הממשלה

אלי חזן

הדחליל של פורוש וקויפמן נבחר אמש/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מפקד משטרת לוד לשעבר : תומך בכל לב ביורם מרציאנו

אלי חזן

אילן כהן פועל לשחרור שליט

אריק זיו ויזר

משולחן סיעת הליכוד ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן