32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

יריב לוין משיב ל"ממשלה חשופה עם איציק הלל"

דקה תשעים. חברי הכנסת בליכוד מבקשים שוב את אמון הבוחר. איציק הלל מציב להם חמש שאלות בהם יתבקשו לשכנע אותנו למה דווקא הם, אם בכלל.

 

 

 

מהם הדברים אותם הבטחת לקדם בפריימריז הקודם ומה מהם אכן ביצעת? 

"הנושאים המרכזיים אותם התחייבתי לקדם הם חיזוק ההתיישבות, שינוי פניה של מערכת המשפט ולהמשיך לעסוק בעבודה הפרלמנטרית שהביאה אותי לזכות בתואר "אלוף החקיקה"- מתחילת כהונתי בכנסת, הצלחתי להכניס 77 חוקים חדשים לספר החוקים, מתוכם חוקים רבים בתחום החברתי כלכלי.

 

בעבודתי למען חיזוק ההתיישבות, העברתי את חוק משאל עם בכנסת הקודמת, חוק אשר אני מאמין כי ימנע ויתור על חלקי מולדת, ובכנסת הנוכחית פעלתי על מנת שיקבל מעמד של חוק יסוד. כמו כן, יש מספר חוקים המחזקים את ההתיישבות שעדיין נמצאים בתהליכי חקיקה ושאני מקווה לקדם גם בכנסת הבאה, בתוכם חוק הריבונות וחוקים אשר יחילו את חוקי מדינת ישראל על היישובים ביהודה ושומרון. בנוסף, אני מסייע ככל יכולתי ברמה היום-יומית אל מול משרדי הממשלה על מנת להביא לפתרון בעיות נקודתיות ביישובים השונים.

 

במסגרת המאבק העיקש שלי לשינוי פניה של מערכת המשפט, המשכתי לקדם חוקים שמתקנים את העיוות שנגרם במשך השנים, אשר שהביא למערכת משפט שאיננה מייצגת את העם. בקדנציה הנוכחית עסקתי גם בהגדרת תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה כשניסיתי לקדם חוק שיפצל את נושא המשפט הבינלאומי מאחריותו.

 

כיו"ר הקואליציה, נאלצתי להתמודד עם קואליציה מסובכת וכמעט בלתי אפשרית לניהול. במשך השנתיים שבהם הייתי בתפקיד, הצלחנו להשאיר את הקואליציה כקואליציה מתפקדת, העברנו חוקים משמעותיים מאוד, בתוכם חוק משאל עם, חוק המשילות וחוק הגיוס, והצלחנו להעביר 100% מהחוקים שבהם תמכה הממשלה, עם אפס הפסדים במליאת הכנסת. מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית נוכח העובדה שמדובר באחת הקואליציות המסובכות ביותר לניהול."

 

 

 

הציבור בישראל נופל תחת יוקר המחייה. איך תרמת בקדנציה זו לשינוי המצב?

"בקדנציה האחרונה יזמתי והייתי שותף לשורה ארוכה של חקיקה חשובה בתחום החברתי בכלל ולטובת שיפור המצב הכלכלי בפרט. בין החוקים הללו ניתן למנות חוק שמסייע לניצולי שואה ואזרחים ותיקים, חוק שמסייע למשפחות חד הורית מול מס הכנסה, חוק אשר יוריד את תעריפי המים בישראל, חוקים שמחזקים את האזרח אל מול הבנקים ועוד חוקים רבים נוספים אשר נמצאים בהליכי חקיקה שונים."

 

 

 

מדוע הפתק שנשים בקלפי חייב להיות עם השם שלך? במה אתה עדיף על אחרים? 

"בליכוד יש הרבה אנשים איכותיים. אני מביא איתי ניסיון מוכח של עבודה קשה למען ציבור הבוחרים, תוך שימור על רמת מקצועיות גדולה ושמירה על הערכים של המפלגה. בטוחני שמי שיעיין בעשייה שלי בשתי הקדנציות האחרונות יבין שאני עושה את המרב האפשרי בכדי לקדם את הערכים שלשמם נבחרתי עם הכלים שניתנו לו. אני מאמין שככל שאצליח יותר בפריימריז, מגוון הכלים העומדים לרשותי יגבר וכך אוכל לעשות עוד יותר למען ההתיישבות, למען מערכת משפט צודקת יותר, למען ביטחון מדינת ישראל, ולמען רווחתם של אזרחי מדינת ישראל."

 

 

 

איזה נושא אתה מתכוון לקדם במידה והציבור יבחר בך שוב? 

"את הנושאים שקידמתי בעבר אני מתכוון להמשיך לקדם: ההתיישבות, מאבק למערכת משפט צודקת, מאבק נגד הדה-לגיטימציה מבפנים שקיימת בישראל ומאבקים למען רווחתם של אזרחי מדינת ישראל.

 

כחבר ועדת חוץ וביטחון וכיו"ר הוועדה למודיעין ושירותים מיוחדים, עסקתי רבות בזמן מבצע צוק איתן ובכל התקופה האחרונה בנושאים ביטחוניים חשובים ביותר, ובכוונתי להמשיך לפעול בנושא כדי לחזק את צה"ל וכדי לתת לו את כל הכלים הדרושים לניצחון נגד האויב.

 

אני משוכנע שההצלחות שהיו לי בעבר מעידות על היכולת שלי להמשיך להביא את מדינת ישראל למקום טוב יותר."

 

 

 

ספר שלוש עובדות שלא ידענו עליך 

  1. הסנדק בברית שלי היה מנחם בגין ז"ל, כך שאפשר לומר בביטחון מלא שגדלתי על ברכי התנועה וערכיה.
  2. בקדנציה האחרונה הייתי חבר הכנסת מהליכוד אשר הצביע הכי הרבה במליאת הכנסת- 1833 הצבעות!
  3. אחד מתחביביי הוא נגינה בגיטרה. לצערי, מאז שנבחרתי לכנסת כמעט ולא יצא לי להקדיש זמן לתחביב זה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משה איפרגן מוביל מהלך להשארת בכוח בידי המתפקדים.

אריק זיו ויזר

הכירו את המועמד : ד"ר שלמה קרעי

אריק זיו

מאבק על מעמד האישה הראשונה בליכוד

אלי חזן

במקום בו התבונה הלכה לישון

אריק זיו ויזר

הזמנה להשקת סניף קופיקס של חיליק אטיאס בהרצליה פיתוח

אלי חזן

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

אלי חזן
דילוג לתוכן