40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יריב לוין: “התקשורת פתטית ומסכנה”

חבר הכנסת יריב לוין יוצא בחריפות נגד הרכילות על שרה נתניהו ותוקף בחריפות את בוז’י הרצוג בגלי צה”ל “כשביקרתי אצל ראש הממשלה קיבלתי כוס מים ואולי כמה עוגיות וגם זה בספק”


 


ח”כ יריב לוין, יו”ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, התראיין לתכנית של רזי ברקאי בגלי צה”ל והביע זעם רב על ההתנהגות של יו”ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני, ח”כ יצחק בוג’י הרצוג אמר שההתנהלות של בחירות 2015 זהה להתנהלות של בחירות 1999 בכל הקשור להקמת עמותות קש להפלת שלטון בישראל. “אני מצפה מיו”ר מפלגת העבודה שלא לחזור על הטעויות שלו משנת 1999 ולנהל מערכת בחירות נאותה וערכית כמתחייב בחוק הבחירות לכנסת. אני מקווה שיופקו הלקחים ויענשו אלה שפועלים לטובת הפלת שלטון במדינת ישראל בדרכים בלתי נאותות”.


בנושא של פרשיית הבקבוקים ומעון ראש הממשלה אמר ח”כ יריב לוין: “אני ביקרתי מספר רב של פעמים במעון ראש הממשלה ולא זכורה לי נהנתנות של ראש הממשלה ורעייתו במעונם. בכל הפעמים שהייתי במעון ראש הממשלה זכיתי לקבל כוס מים ואולי, כמה עוגיות טריות וגם זה בספק. נראה לי שהתקשורת פועלת במכוון נגד ראש הממשלה ורעייתו במגמה ברורה להסיט את מערכת הבחירות מהנושאים האמיתים לנושאים רכילותיים חסרי משמעות. ההטפלות לאשת ראש הממשלה גובלת בהסתה פרועה נגד אדם שאינו נבחר ציבור. יש לך עניין לנגח את ראש הממשלה אל תעשו זאת דרך רעייתו. זה פאטתי ומסוכן. תתעסקו בנושאים שעל הפרק כמו: איראן, חיזבאללה, חמאס, כלכלה וחברה ותפסיקו לפגוע בשרה נתניהו.”, אמר לוין בגלי צה”ל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דיכטר עם נתניהו

עינר אביב

הקו הלאומי בלשכה

תמר הר פז

הבגידה של סער

אריק זיו ויזר

ד”ר עמנואל נבון: זה הזמן להיות ליכודניק

אלי חזן

יועץ חדש לקיש : משה ראובני

עינר אביב

האישה המובילה בליכוד : לבנת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן