26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

יפו. שבת בבוקר. או שמא נאמר שבת פיל בוקרה

המצלמה של חני בליוויס מראה מה קורה ביפו בשבת בצהריים. מפגינים פלסטינים שמאיימים על יהודים וזורקים עליהם אבנים. כנראה ש – 13 זה לא מספיק, 13.000 יותר מרתיע. כנראה.

 

איזו תדמית יש ליפו. תודו. תדמית נהדרת של חומוס בצהריים, דירות יוקרה. ממש הלבנט כאילו היה בוינה. כאילו. לליכודניק הגיע דרך הפייסבוק של חני בליווויס, עובדת מנהלת הליכוד, תמונות וצילומים של הפגנה בשבת בצהריים ביפו. דגלי פלסטין מונפים אל על אבל יחד עם זאת נקראות קריאות גזעניות לאווויר בדבר גירוש היהודים או זריקתם לים, "כיכר תחריר בירושלים", ברוח ובדם נפדה את פלסטין ושאר מטעמים שדוד גרוסמן, עמוס עוז וחבריהם הטועים מסרבים לראות.

 

חני היא תושבת יפו והיא מספרת השכם והערב את אשר מתרחש שם בשנים האחרונות. השבת האחרונה לא הייתה מתוקה במיוחד. שכן, נזרקו לעבר ביתה אבנים ובקבוקים. היא מעידה כי ראתה את חנין זועבי ואת אחמד טיבי במקום.

למופע האימים של מפגינים ערביים ביפו –  לחצו כאן

ואיך זה נראה מהצד הערבי ? לחצו כאן . לקטע האיומים על משפחות יהודיות החל מהדקה 17:25  

אכן, אין כמו יפו. בייחוד שערבים גזענים משתלטים עליה. על זה נאמר ש – 13 באוקטובר 2000 לא הספיקו. כאשר יהיו 13000 זה כנראה יספיק. קיר הברזל של ז'בוטינסקי שוב רלוונטי במלוא עוזו. ראוי שבמדינת ישראל ניאבק על חופש הביטוי אבל נחסל את חופש השיסוי וזה בדיוק מה שהיה ביפו.

הכרטיס של חני בו תוכלו לראות את הוידאו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לע"מ מייחצנת את ישראל דרך פייסבוק

אריק זיו ויזר

רק הליכוד יכול למנות אישה בראש קק"ל

אריק זיו ויזר

"התקדים הנדיר של העליון הוא פריצת דרך לגבי ילדים בסיכון המורחקים ממשפחותיהם"

אריק זיו ויזר

מי מפחד ממשל צבאי

אריק זיו ויזר

טל גלבוע – חילוץ חיות שנכלאו בידי פלסטינים

דניאל נחמיה

פורום דוברי רוסית הגישו לנתניהו הצעה לדיור בר השגה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן