26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יעלון ריענן את רעננה

השר יעלון ריתק את שומעיו בפני חברי סניף הליכוד ברעננה

המשנה לראש הממשלה והשר לאיומים אסטרטגיים ,משה בוגי יעלון,ביקר השבוע ברעננה והיה אורחם של פעילי ליכוד מרכזיים מרעננה ובראשם יו"ר סניף הליכוד,אילן כהן וחבר צוות התגובות של הליכוד ויועץ התקשורת של אילן כהן,אייל דותן.

במפגש עם רא"ל בוגי יעלון נטלו חלק כ-140 פעילי ליכוד מרכזיים מרעננה וביניהם: ד"ר רחל ידיד,מנהלת המסלול לגיל הרך במכללת בית ברל בכפר סבא,ד"ר רענן גיסין,לשעבר יועץ התקשורת של רוה"מ אריאל שרון,עו"ד ניר יוסטר,היועץ המשפטי של סניף הליכוד ברעננה ועוד.
במהלך סקירה מדינית וחברתית שערכה למעלה משעתיים ציין מר יעלון את הקשיים במו"מ הישיר עם הפלשתינים ואת הקשיחות של המנהיגים הפלשתינים שמערימים קשיים אדירים במהלך השיחות עם ראש הממשלה נתניהו.

מר יעלון ציין ואמר כי ממשלת נתניהו מתנגדת להמשך ההקפאה ביהודה ושומרון ומתנגדת בחריפות להפסקת הבנייה בירושלים.
לדבריו של מר יעלון,ממשלת נתניהו אינה מוכנה לקבל תנאים למו"מ עם הפלשתינים ומוכנה לשבת עמם ללא תנאים מוקדמים.

" זו חוצפה ואיוולת מצד אבו מאזן לבקש מנתניהו להפסיק את הבנייה בעיר הבירה ירושלים.שום ממשלה בישראל בעבר לא הקפיאה בנייה ביהודה ושומרון וממשלת נתניהו היא הראשונה שהקפיאה את הבנייה למשך 10 חודשים אך מצאה קשיחות מצד הפלשתינים ואבו מאזן.במקום לנצל את עשרת החודשים של ההקפאה לטובת שיחות ישירות אבו מאזן העדיף לשתוק ולא לקיים דיונים עם נתניהו.ממשלת נתניהו לא תגמיש את עמדותיה בנושא הבנייה ביהודה שומרון ובירושלים והבנייה במקומות הללו תמשך כסדרה.לא נסכים שמתיישבים ביהודה ושומרון ימשיכו לסבול מהקפאת בנייה.זה לא ערכי ולא מוסרי.אם אבו מאזן רוצה לקיים מו"מ אמיתי ורציני יש לו את מספר הטלפון של לשכת נתניהו והוא מוזמן להתקשר אליו.אני מוכנים לשבת עם אבו מאזן וצוותו בכל רגע נתון ללא שום תנאים מוקדמים.הבנייה בירושלים תימשך כסדרה ואין לנו כל חשש מהנשיא אובמה.גם נשיא ארה"ב אובמה יודע שירושלים היא בירת ישראל לנצח ובעיר בירה מותר לבנות כמו שאנגליה בונה בלונדון וסוריה בונה בדמשק.", אמר יעלון.
בנושא החברתי כלכלי אמר מר יעלון כי הממשלה מחוייבת לשפר את המצב הכלכלי של השכבות החלשות בישראל.

אילן כהן,יו"ר הליכוד ברעננה אמר בכנס : " הליכוד זנח את הפן החברתי שלו.אני מתמודד מדי יום עם עשרות אנשים שאין להם מה לאכול.צעירים נוטשים את רעננה בשל יוקר המחייה והדיור.אסור לנו לזנוח את הדגל החברתי בליכוד.הציבור אינו טיפש ומצפה לפתרונות ", אמר אילן כהן.
השר יעלון אמר בתגובה : " התקציב החדש לשנים 2011 ו-2012 נותן פתרונות לזוגות צעירים וסטודנטים.אני חושב שיש לעשות הרבה יותר למען השכבות החלשות.אני זוכר שבימיי כרמטכ"ל הייתי שם לב לכך שחיילים בשירות סדיר מגיעים לקרייה בתל אביב  עם רכב חדש ואילן חיילים אחרים מבקשים סיוע במזון בבית כי בבית אין אוכל.אסור לנו להגיע לפערים חברתיים.זה מתכון לאסון חברתי.אני אמרתי לשר האוצר שטייניץ שיזרז את מדיניות החברתית כלכלית בקרב השכבות החלשות ובקרב סטודנטים,אני מתכוון לראות מקרוב שהתוכנית הכלכלית שלנו תביא לירידה חדה באבטלה ובפערים שנוצרו", אמר יעלון.

ד"ר רענן גיסין שנכח באירוע אמר : " הנשיא אובמה בלחץ רב כי הוא הפסיד בבחירות האמצע בארה"ב ואל לה לישראל לוותר בנושא ירושלים.ירושלים היא עיר בירתנו ואסור לחשוש מבנייה בעיר בירה.גם בוושינגטון בונים.נתניהו חייב לומר לאובמה שירושלים אינה נתונה לשום מו"מ.היא עיר בירתנו לדורי דורות ותישאר כך לנצח נצחים", אמר ד"ר גיסין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר מרידור להגנת העורף?

אלי חזן

בהתערבות שר החינוך- ייפתח מחדש מתנ"ס חצור הגלילית

אריק זיו ויזר

גמליאל בבואה של ביבי

אריק זיו ויזר

אביעד ויסולי במכתב נגד מינוי שושני למנכ"ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר

סער ריגש את משפחת שילנסקי

אריק זיו ויזר

שר האוצר שטייניץ בירך את ראשי הערים של הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן